Skriva av sig-tråden
kritiskt läge nu, måste få ordning och reda, utlopp för känslor och en axel att vila huvudet på
dags att börja skriva igen och fortsätta sjunga
Det hade varit en sådan lättnad om känslan av alienation kunde lägga sig och derealisationen äntligen nå sitt slut. Att ständigt lägga detta mörka pussel över det senaste decenniet för att kunna blicka framåt och finna ett syfte tär oerhört på krafterna. Jag önskar att jag kunde befria mitt psyke från alla dessa mediciner.
så underbart att minska på social medierna idag !
Citat från Badonkadonk:
Citat från intresseklubben:
Citat från tom:
ska man stoppa en pistol i munnen
Nej, absolut inte
Agreed! Absolut INTE!
Stoppade ingen pistol i munnen
Citat från tom:
Citat från Badonkadonk:
Citat från intresseklubben:
Citat från tom:
ska man stoppa en pistol i munnen
Nej, absolut inte
Agreed! Absolut INTE!
Stoppade ingen pistol i munnen
Finemang, det blir vi glada för!
uppskattar det
Citat från intresseklubben:
Citat från tom:
Citat från Badonkadonk:
Citat från intresseklubben:
Citat från tom:
ska man stoppa en pistol i munnen
Nej, absolut inte
Agreed! Absolut INTE!
Stoppade ingen pistol i munnen
Finemang, det blir vi glada för!
Keep on keeping on my guy.
Jag kommer aldrig, aldrig, äta vitkål fyra dagar i sträck igen.
Citat från Jinekologen:
Jag kommer aldrig, aldrig, äta vitkål fyra dagar i sträck igen.
Haha, vill man veta varför? 😂💀
Citat från Jinekologen:
Jag kommer aldrig, aldrig, äta vitkål fyra dagar i sträck igen.
oooof fjärtat mycket på gym/arbetsplats?
skulle ha hört mig i söndags alltså...tur att folk hade hörlurar då
Var inte genomtänkt planerad mealprepp. Astronomiska mängder Gas.Citat från Ahseyo94:
Citat från Jinekologen:
Jag kommer aldrig, aldrig, äta vitkål fyra dagar i sträck igen.
oooof fjärtat mycket på gym/arbetsplats?
skulle ha hört mig i söndags alltså...tur att folk hade hörlurar då
Citat från Olovili:
Citat från Jinekologen:
Jag kommer aldrig, aldrig, äta vitkål fyra dagar i sträck igen.
Haha, vill man veta varför? 😂💀
--------------------------------------------------------------------------
Boy aint that the truth
Skulle blogga - glömde vad jag skulle skriva om
... nästa dag:
Skulle blogga igen, råkade trycka på refresh så allt försvann när jag var klar
Nu jag glum... allt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

