Skriva av sig-tråden

Föregående
Till botten  
Badonkadonk Kille, 35 år

Är det en curse eller blessing att jag isolerar mig själv pga att jag äntligen insett hur trasiga 90% av mänskliga relationer faktiskt är?

vafan


Föregående
Till toppen  

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet