Skriva av sig-tråden
Citat från Daddy_Kaczynski:
Citat från Jord:
Jag undrar vad trådskaparen Josefine gör idag. Är hon på Emporia galleria Malmö eller hemma i Landskrona stad? Det vet jag inte.
Josefine är mamma och lägger nog mestadelen av sin tid och energi på sin lilla dotter:)
japp du den gäri? daddy-kaczynski?
Citat från Daddy_Kaczynski:
Citat från Jord:
Jag undrar vad trådskaparen Josefine gör idag. Är hon på Emporia galleria Malmö eller hemma i Landskrona stad? Det vet jag inte.
Josefine är mamma och lägger nog mestadelen av sin tid och energi på sin lilla dotter:)
Jag minns den där killen som playade henne i typ 5 år, dragging her along utan att gå in i förhållande med henne. Hon klagade i den här tråden en hel del över honom. Glad to hear she’s out of it…
@Jord Nä men vi har lite sporadisk kontakt via tiktok
@Liffan haha ja, det är inte samma kille utan snubben hon träffade efteråt
Nu har jag slagit den sista spiken i kistan för total isolering av de som har betytt något för mig.
Det är inte klokt hur malplacerad jag känner mig i världen nuförtiden. Går på sertralin och hela köret men det märks inte av ett piss när jag känner det jag gör nu.
Hur kan folk säga emot att isolera sig när det är det absolut enda sättet att helt skydda sig från svek och smärta?
Jag har glömt hur man är emo
Same. Men min själ ”vaknar” allt till liv när jag alla mina favorit emo-låtar.
När jag hör ska de stå. Min hjärna har lagt av.
Nervsystemet:
Runka eller inte runka?
Det är frågan.
The dilemma of the human biology.
MASTURbate or not.
Filosofin lever vidare.
Livet är ett mysterium.
Jag har en två månader gammal falukorv i kylskåpet, ska man verkligen slänga en hel stor fet korv i soporna? Mitt liv.
Citat från Yannethesaftig:
Jag har en två månader gammal falukorv i kylskåpet, ska man verkligen slänga en hel stor fet korv i soporna? Mitt liv.
Never waste a big korv kompis.
Tänk om det vore varit lika enkelt att möta nya vänner nuförtiden som när man var liten. Gå till närmsta lekplats och hitta den tuffaste pinnen, sedan var det krig i två-tre timmar och vänskap.
Gör man det numera är det bara ringer folk på polisen(hade jag iof också gjort om det sprang runt en vuxen karl och jaga ungar med pinnar).
Nu ska man sitta på en sunkig bar och försöka ta sig igenom något jäkla cv om man ens får prata med någon.
att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter!
Den här sidan har verkligen dött.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
