Skriva av sig-tråden

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jord 33 år

7 422 forumsinlägg

Skrivet:
24 april kl. 14:11
Jord 33 år

Citat från Daddy_Kaczynski:


Citat från Jord:

Jag undrar vad trådskaparen Josefine gör idag. Är hon på Emporia galleria Malmö eller hemma i Landskrona stad? Det vet jag inte.

Josefine är mamma och lägger nog mestadelen av sin tid och energi på sin lilla dotter:)


japp du den gäri? daddy-kaczynski?

Halfshagged Kille, 35 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
24 april kl. 14:29
Halfshagged Kille, 35 år

Citat från Daddy_Kaczynski:


Citat från Jord:

Jag undrar vad trådskaparen Josefine gör idag. Är hon på Emporia galleria Malmö eller hemma i Landskrona stad? Det vet jag inte.

Josefine är mamma och lägger nog mestadelen av sin tid och energi på sin lilla dotter:)


Jag minns den där killen som playade henne i typ 5 år, dragging her along utan att gå in i förhållande med henne. Hon klagade i den här tråden en hel del över honom. Glad to hear she’s out of it…

Daddy_Kaczynski 31 år

7 958 forumsinlägg

Skrivet:
24 april kl. 16:48

@Jord Nä men vi har lite sporadisk kontakt via tiktok

@Liffan haha ja, det är inte samma kille utan snubben hon träffade efteråt

Datanissen Kille, 31 år

Nu har jag slagit den sista spiken i kistan för total isolering av de som har betytt något för mig.

Det är inte klokt hur malplacerad jag känner mig i världen nuförtiden. Går på sertralin och hela köret men det märks inte av ett piss när jag känner det jag gör nu.

Hur kan folk säga emot att isolera sig när det är det absolut enda sättet att helt skydda sig från svek och smärta?

Pandi 29 år

2 798 forumsinlägg

Skrivet:
24 april kl. 21:19
Pandi 29 år

Forever

Pandi skickade en bild
Scrooge Kille, 29 år

399 forumsinlägg

Skrivet:
29 april kl. 20:26
Scrooge Kille, 29 år

Jag har glömt hur man är emo

BEBE Tjej, 33 år

1 840 forumsinlägg

Skrivet:
29 april kl. 20:28
BEBE Tjej, 33 år

Same. Men min själ ”vaknar” allt till liv när jag alla mina favorit emo-låtar.

BEBE Tjej, 33 år

1 840 forumsinlägg

Skrivet:
29 april kl. 20:29
BEBE Tjej, 33 år

När jag hör ska de stå. Min hjärna har lagt av.

Badonkadonk Kille, 35 år

Nervsystemet:

Runka eller inte runka?

Det är frågan.

The dilemma of the human biology.

MASTURbate or not.

Filosofin lever vidare.

Livet är ett mysterium.

Pandi 29 år

2 798 forumsinlägg

Skrivet:
21 maj kl. 14:12
Pandi 29 år

Jag fkn HATAR å städa med min odiagnostiserade OCD det ska va kliniskt rent inte ett enda dammkorn får finnas kvar

Yannethesaftig Kille, 32 år

Jag har en två månader gammal falukorv i kylskåpet, ska man verkligen slänga en hel stor fet korv i soporna? Mitt liv.

Badonkadonk Kille, 35 år

Citat från Yannethesaftig:


Jag har en två månader gammal falukorv i kylskåpet, ska man verkligen slänga en hel stor fet korv i soporna? Mitt liv.

Never waste a big korv kompis.

VBaron Kille, 35 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
29 maj kl. 19:53
VBaron Kille, 35 år

Tänk om det vore varit lika enkelt att möta nya vänner nuförtiden som när man var liten. Gå till närmsta lekplats och hitta den tuffaste pinnen, sedan var det krig i två-tre timmar och vänskap.

Gör man det numera är det bara ringer folk på polisen(hade jag iof också gjort om det sprang runt en vuxen karl och jaga ungar med pinnar).

Nu ska man sitta på en sunkig bar och försöka ta sig igenom något jäkla cv om man ens får prata med någon.

90hoffa Kille, 36 år

4 forumsinlägg

Skrivet:
30 maj kl. 21:50
90hoffa Kille, 36 år

att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter!

TompaJ Kille, 27 år

20 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni kl. 23:33
TompaJ Kille, 27 år

Den här sidan har verkligen dött.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet