Skriva av sig-tråden

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Badonkadonk Kille, 35 år

98 forumsinlägg

Skrivet:
13 december 2025 kl. 14:35
Badonkadonk Kille, 35 år

Visste ni att hästar går runt på sina 4 långfingrar dvs om du någonsin är riktigt putt på någon så kan du vända upp och ned på en häst och flip that person off BIG TIME x4?

Men när dom står "åt rätt håll" så är långfingrarna inverted och det blir en kärleksförklaring. Du kan alltså också sula en häst på någon du gillar.

Naturen har allt du behöver.

Olovili Tjej, 30 år

1 569 forumsinlägg

Skrivet:
16 december 2025 kl. 12:06
Olovili Tjej, 30 år

Hittade just Heated Rivalry som e-bok. Kan man bli lyckligare? ;___;
Nu kan jag äntligen överge den där hemska uppläsaren till ljudboken.

Olovili Tjej, 30 år

1 569 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2025 kl. 17:45
Olovili Tjej, 30 år

Herreguuuud, att gå från Heated Rivalry till K-drama är fan en upplevelse. På sina sätt, polar opposites. Är sjukt kul att märka skillnaderna, men man blir lite mätt på det konservativa koreanska samhället emellanåt. Man märker det i HR också, där huvudkaraktärerna lever under föreställningen om att de inte kan vara tillsammans för att de är män. Älskar både Heated Rivalry och The King's Affection, men de är verkligen väldigt annorlunda.

tom 31 år

850 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2025 kl. 10:27
tom 31 år

Citat från KOMPLICERAD:


Tycker det är jobbigt att hålla på kämpa hela tiden för att man ska känna sig glad och nöjd.
Vill du ha ett jobb? Kämpa. Vill du lära dig ett nytt språk? Kämpa. Vill du ha nya vänner? Eller behålla dina vänner? Kämpa. Vill du hålla på mer sport? Kämpa. Vill du ha en positiv inställning? Kämpa. Vill du boka tid hos tandis? Kämpa. Vill du hitta bra julklappar? Kämpa.

Aaargh vill bara chilla och må bra. I typ ett halvår. Sen är jag nog redo att börja kämpa igen.


^Detta

tom 31 år

850 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari kl. 01:37
tom 31 år

ska man stoppa en pistol i munnen

intresseklubben Kille, 32 år

Citat från tom:


ska man stoppa en pistol i munnen

Nej, absolut inte

Badonkadonk Kille, 35 år

98 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari kl. 01:47
Badonkadonk Kille, 35 år

Citat från intresseklubben:


Citat från tom:

ska man stoppa en pistol i munnen

Nej, absolut inte


Agreed! Absolut INTE!

Pandi 29 år

2 798 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari kl. 17:54
Pandi 29 år

Mina meds gör mig askåt helvete va jobbigt dehär är omfg

Ville ba skriva av mig

spatz Kille, 34 år

152 forumsinlägg

Skrivet:
1 januari kl. 21:58
spatz Kille, 34 år

Börjat titta på Pokémon igen efter 20-ish år. Ash och Misty är mycket jobbigare än vad jag kommer ihåg, och har inget minne av att Brock skulle vara så sjukt kåt?!

VBaron Kille, 35 år

7 forumsinlägg

Skrivet:
2 januari kl. 01:32
VBaron Kille, 35 år

Citat från spatz:


Börjat titta på Pokémon igen efter 20-ish år. Ash och Misty är mycket jobbigare än vad jag kommer ihåg, och har inget minne av att Brock skulle vara så sjukt kåt?!

Tyvärr var Brock alltid den där gubbsjuka farbror ^^'

Olovili Tjej, 30 år

1 569 forumsinlägg

Skrivet:
4 januari kl. 17:17
Olovili Tjej, 30 år

Fryser som vatten i minusgrader, riktigt isig känner jag mig. Dags för en tröja nununu.

Olovili Tjej, 30 år

1 569 forumsinlägg

Skrivet:
4 januari kl. 18:01
Olovili Tjej, 30 år

Inser att jag tar väldigt mycket av det folk säger at face value, men folk kanske driver mycket mer än vad jag tror.

Pandi 29 år

2 798 forumsinlägg

Skrivet:
5 januari kl. 13:43
Pandi 29 år

Skjut mig nu

Badonkadonk Kille, 35 år

98 forumsinlägg

Skrivet:
5 januari kl. 13:56
Badonkadonk Kille, 35 år


Ska bli lightsmith och smida lyckopilar, du kan få första prototypen.

Enda jag går med på att skjuta!

Pandi 29 år

2 798 forumsinlägg

Skrivet:
7 januari kl. 00:20
Pandi 29 år

Sen när börjar man ge benzo för allergisk reaktion från intravenös antibiotika ist för kortison/adrenalin/antihistamin


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet