Vilket parti ska ni rösta på 2010?
spiskummin
Kille, 35 år
Citat från Paganblut
Citat från DinGud
Citat från Phoenix
Haha, va?
Precis som att vänster är rött är uppåt gult. Det löser sig partiet är gul politik.
Kan du berätta mer om "Det-löser-sig-partiet"?
Jag kan anta att de har attityden "ta't lugnt, det löser sig".
"Har ingen fixat budgeten? Nej, det löser sig säkert"
Hellspawn
Kille, 33 år
Det får bli nästa år för mig och då blir det vänster!
MaxwellRay
Tjej, 28 år
Vänster!
eradico
Kille, 34 år
Socialdemokraterna.
DAiSUKE
Tjej, 35 år
blått såklart!
Hellspawn
Kille, 33 år
Göran Persson! Wiiiho
robin1990
Kille, 36 år
Citat från DumFan
Citat från DAiSUKE
Citat från Phoenix
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
rösta blått!
Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!
Hur kan dom hata sjuka och fattiga då dom försöker ge dom en chans till att hitta ett arbete och få ett bra liv.
Detta vill inte sossarna och vänstern då dom tycker att man kan sjukpensionera dom istället.
Flygplan
Kille, 32 år
Jag är för gammal för att rösta,fan också.
Nej men,jag vet inte vilka jag skulle röstat på. Politik är ingenting som intresserar mig just nu
Jah
Kille, 34 år
Citat från robin1990
Hur kan dom hata sjuka och fattiga då dom försöker ge dom en chans till att hitta ett arbete och få ett bra liv.
Detta vill inte sossarna och vänstern då dom tycker att man kan sjukpensionera dom istället.
"Arbete" och "bra liv" klingar fel i mina öron, men det är nog bara jag. ^^
Ozelot
Tjej, 30 år
Jag e anarkist, och jag e för ung för att rösta, men jag skulle nog ha röstat på vänsterpartiet i så fall xD
RoNnIe
Kille, 32 år
SD skulle jag nog röstat på om jag vart myndig. Jag tycker att de e bra att dem visar vad dem tycker, och att dem vill göra ngt åt sverige ;)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet