Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
spiskummin Kille, 35 år

6 359 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 20:36
spiskummin Kille, 35 år

Citat från Paganblut


Citat från DinGud

Citat från Phoenix

Haha, va?

Precis som att vänster är rött är uppåt gult. Det löser sig partiet är gul politik.

Kan du berätta mer om "Det-löser-sig-partiet"?



Jag kan anta att de har attityden "ta't lugnt, det löser sig".

"Har ingen fixat budgeten? Nej, det löser sig säkert"

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 21:34
DinGud Kille, 33 år

Citat från footfoot



Jag kan anta att de har attityden "ta't lugnt, det löser sig".

"Har ingen fixat budgeten? Nej, det löser sig säkert"

Helt rätt vårt mål är att sitta i riksdagen tills det löser sig.

Hellspawn Kille, 33 år

225 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 01:05
Hellspawn Kille, 33 år

Det får bli nästa år för mig och då blir det vänster!

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 09:20
DumFan Kille, 35 år

Citat från Niicko


Det får bli om fyra år för mig och då blir det vänster!

Fix'd (Tummen upp för vänster).

MaxwellRay Tjej, 28 år

1 615 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 09:38
MaxwellRay Tjej, 28 år

Vänster!

Hellspawn Kille, 33 år

225 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 10:58
Hellspawn Kille, 33 år

Citat från DumFan


Citat från Niicko

Det får bli om fyra år för mig och då blir det vänster!

Fix'd (Tummen upp för vänster).


Absolut. Alltid vänster ;)

eradico Kille, 34 år

103 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 11:00
eradico Kille, 34 år

Socialdemokraterna.

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 16:22
DAiSUKE Tjej, 35 år

blått såklart!

Hellspawn Kille, 33 år

225 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 16:35
Hellspawn Kille, 33 år

Göran Persson! Wiiiho

robin1990 Kille, 36 år

1 907 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:21
robin1990 Kille, 36 år

Citat från DumFan


Citat från DAiSUKE

Citat från Phoenix

Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

rösta blått!

Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!


Hur kan dom hata sjuka och fattiga då dom försöker ge dom en chans till att hitta ett arbete och få ett bra liv.
Detta vill inte sossarna och vänstern då dom tycker att man kan sjukpensionera dom istället.

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:22
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från robin1990


Hur kan dom hata sjuka och fattiga då dom försöker ge dom en chans till att hitta ett arbete och få ett bra liv.
Detta vill inte sossarna och vänstern då dom tycker att man kan sjukpensionera dom istället.


You know, he's got a point.

Flygplan Kille, 32 år

5 899 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:24
Flygplan Kille, 32 år

Jag är för gammal för att rösta,fan också.

Nej men,jag vet inte vilka jag skulle röstat på. Politik är ingenting som intresserar mig just nu

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:24
Jah Kille, 34 år

Citat från robin1990


Hur kan dom hata sjuka och fattiga då dom försöker ge dom en chans till att hitta ett arbete och få ett bra liv.
Detta vill inte sossarna och vänstern då dom tycker att man kan sjukpensionera dom istället.


"Arbete" och "bra liv" klingar fel i mina öron, men det är nog bara jag. ^^

Ozelot Tjej, 30 år

291 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:25
Ozelot Tjej, 30 år

Jag e anarkist, och jag e för ung för att rösta, men jag skulle nog ha röstat på vänsterpartiet i så fall xD

RoNnIe Kille, 32 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2010 kl. 17:26
RoNnIe Kille, 32 år

SD skulle jag nog röstat på om jag vart myndig. Jag tycker att de e bra att dem visar vad dem tycker, och att dem vill göra ngt åt sverige ;)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet