Vilket parti ska ni rösta på 2010?
Reclaimer
Kille, 35 år
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
2qt2bstr8
Kille, 46 år
Citat från Phoenix
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
rösta rött, man!
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Phoenix
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
Vad glad jag blev när ja läste det där. Klart grabben ska rösta vänster!
Reclaimer
Kille, 35 år
Klart grabben ska ha en husvagn!
DAiSUKE
Tjej, 35 år
Citat från Phoenix
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
rösta blått!
DumFan
Kille, 35 år
Citat från DAiSUKE
Citat från Phoenix
Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.
rösta blått!
Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från DumFan
Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!
Jag också. :D
DumFan
Kille, 35 år
Citat från natsukashi
Citat från DumFan
Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!
Jag också. :D
Jo jag vet, många som är egoistiska.
DumFan
Kille, 35 år
Citat från Motherfucker3
Rösta aldrig rött. Dom hatar medelklassen och överklassen. Sen är dom naiv och tror att allt ska bli bra om man gör si och så.
Hellre röd än död![/i]
Hatar medelklassen? HAHAHA.... Läs på-.-
Tror inte alla partier det ska blir bra om man gör si och så? Daaaaammn.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet