Vilket parti ska ni rösta på 2010?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2010 kl. 18:28
Reclaimer Kille, 35 år

Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

2qt2bstr8 Kille, 46 år

2 351 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2010 kl. 18:32
2qt2bstr8 Kille, 46 år

Citat från Phoenix


Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

rösta rött, man!

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2010 kl. 18:32
DumFan Kille, 35 år

Citat från Phoenix


Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

Vad glad jag blev när ja läste det där. Klart grabben ska rösta vänster!

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2010 kl. 18:35
Reclaimer Kille, 35 år

Klart grabben ska ha en husvagn!

Fuhlfaan Kille, 35 år

13 forumsinlägg

Skrivet:
17 april 2010 kl. 22:24
Fuhlfaan Kille, 35 år

Citat från Phoenix


Klart grabben ska ha en husvagn!

=D

DAiSUKE Tjej, 35 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 10:11
DAiSUKE Tjej, 35 år

Citat från Phoenix


Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

rösta blått!

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 10:18
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


rösta blått!

Eller gult.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 10:22
DumFan Kille, 35 år

Citat från DAiSUKE


Citat från Phoenix

Partierna besökte det lokala Biblioteket i min kommun idag; och efter att ha pratat med dem är jag nästan övertygad om att ge Vänsterpartiet min röst. Dock gillar jag även en del av det som Moderaterna står för; och fick ett väldigt bra intryck av deras representant så jag får se hur jag gör.

rösta blått!


Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 10:32
natsukashi Kille, 60 år

Citat från DumFan


Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!

Jag också. :D

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 10:33
DumFan Kille, 35 år

Citat från natsukashi


Citat från DumFan

Rösta aldrig blått! Dom hatar sjuka och fattiga!

Jag också. :D


Jo jag vet, många som är egoistiska.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 18:04
DinGud Kille, 33 år

Citat från Phoenix


Eller gult.

Ja gult är bäst lägg din röst på Det löser sig partiet!

Reclaimer Kille, 35 år

2 023 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 18:05
Reclaimer Kille, 35 år

Citat från DinGud


Ja gult är bäst lägg din röst på Det löser sig partiet!

Haha, va?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 18:10
DumFan Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Rösta aldrig rött. Dom hatar medelklassen och överklassen. Sen är dom naiv och tror att allt ska bli bra om man gör si och så.

Hellre röd än död![/i]

Hatar medelklassen? HAHAHA.... Läs på-.-

Tror inte alla partier det ska blir bra om man gör si och så? Daaaaammn.

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 18:12
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från Motherfucker3


Hellre röd än död![/i]

Håller med.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
22 april 2010 kl. 18:18
DinGud Kille, 33 år

Citat från Phoenix


Haha, va?

Precis som att vänster är rött är uppåt gult. Det löser sig partiet är gul politik.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet