Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:08
bobloblaw Tjej, 33 år

men vafan är det för fel på er?!?!?!?! våfflor<3<3<333

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:12
JWL Kille, 35 år

KAN VI INTE PRATA OM PAAAASTA ISTÄLLET
Blir så illamående annars ._.

Pasta med pesto <3
Väntar på mig i köket.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:13
Reviendra Tjej, 36 år

mmmmm röd pesto

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:17
bobloblaw Tjej, 33 år

jag gillar inte pesto, hmpf.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:18
JWL Kille, 35 år

Citat från Reviendra


mmmmm röd pesto

Tror bara att jag har smakat den gröna, stor skillnad?

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:23
Reviendra Tjej, 36 år

Ja, den röda är god [smakar soltorkade tomater (som är det godaste i världen)]
och den gröna är äcklig

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:08
JWL Kille, 35 år

Citat från Reviendra


Ja, den röda är god [smakar soltorkade tomater (som är det godaste i världen)]
och den gröna är äcklig


Är det gott med inlagda soltorkade tomater?
Hittade det i min kyl :<

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:12
kim Kille, 34 år

JWL: låter inte så jättegott, vi har alltid i någon slags återförslutningspar förpackning av plast med dem i c:

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:19
melilot Tjej, 32 år

Vad gör man av soltorkade tomater? något kreativt? Jag har slut på idéer :(

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:21
JWL Kille, 35 år

Citat från Freetown


Vad gör man av soltorkade tomater? något kreativt? Jag har slut på idéer :(

Det är väl mer som ett tillbehör?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:22
Zalbeyx Kille, 36 år

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:23
JWL Kille, 35 år

GAAAH, Blååååbär ;_;
Ska gå ut i en skog så snart det blir dags och äta mig lönnfet på dem!

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:29
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från JWL


GAAAH, Blååååbär ;_;
Ska gå ut i en skog så snart det blir dags och äta mig lönnfet på dem!


Så himla gott! Har alltid frysen full så jag kan käkat året runt :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:29
theblackicicle Tjej, 36 år

Det är ju i nån pesto som det är sardeller, som jag nämnt tidigare (typ jättelänge sedan).
Just so you know.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:33
JWL Kille, 35 år

Citat från queenobscenee


Så himla gott! Har alltid frysen full så jag kan käkat året runt :D[/i]

Jag är förtjust i många sorters bär!
Men blåbär och mjölk är såååå goooott ._.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet