Vegetarisk och Vegansk kost
men vafan är det för fel på er?!?!?!?! våfflor<3<3<333
KAN VI INTE PRATA OM PAAAASTA ISTÄLLET
Blir så illamående annars ._.
Pasta med pesto <3
Väntar på mig i köket.
mmmmm röd pesto
jag gillar inte pesto, hmpf.
Ja, den röda är god [smakar soltorkade tomater (som är det godaste i världen)]
och den gröna är äcklig
JWL: låter inte så jättegott, vi har alltid i någon slags återförslutningspar förpackning av plast med dem i c:
Vad gör man av soltorkade tomater? något kreativt? Jag har slut på idéer :(
GAAAH, Blååååbär ;_;
Ska gå ut i en skog så snart det blir dags och äta mig lönnfet på dem!
Citat från JWL
GAAAH, Blååååbär ;_;
Ska gå ut i en skog så snart det blir dags och äta mig lönnfet på dem!
Så himla gott! Har alltid frysen full så jag kan käkat året runt :D
Det är ju i nån pesto som det är sardeller, som jag nämnt tidigare (typ jättelänge sedan).
Just so you know.
Citat från queenobscenee
Så himla gott! Har alltid frysen full så jag kan käkat året runt :D[/i]
Jag är förtjust i många sorters bär!
Men blåbär och mjölk är såååå goooott ._.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
