Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:47
antivit Kille, 33 år

veg bacon, tofu, heinz baked beans

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:48
Reviendra Tjej, 36 år

Grejen är ju att sömn är kroppens tid för att varva ner osv.
Om man ätit så sover man som en stock, men kroppen får inte riktigt vila ut, den är i full gång med matsmältning. Därför drömmer man många gånger oroligt när man ätit sent.

obsobs, nattmackan är dygnets viktigaste och godaste måltid för min del.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:50
theblackicicle Tjej, 36 år

Känner ingen skillnad (:
Brukar aldrig drömma ): Eller minnas mina drömmar*
Det är väl bara om man vaknar mitt i drömmen man minns den, om jag minns rätt?

Nattmacka <3

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 09:56
JWL Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..


Vad händer om man badar efter att man har ätit? D:

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 09:58
JWL Kille, 35 år

Citat från XinfernoX


[i]JWL:
Gjorde pannkakor på sojamjölk med chokladsmak förut. Det blev också asgott! Får testa med vaniljsmak någon gång. Hur kan man hata pannkakor förresten? :o

Chokladpannkakor ._.
För att de är kletiga och blir som en klump i magen :<
Sen blir man hungrig snabbt igen!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 10:08
natsukashi Kille, 60 år

Citat från JWL


Citat från theblackicicle

Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..

Vad händer om man badar efter att man har ätit? D:


Inget. Du kanske somnar i badet och drunknar om du är dålig, annars så händer inget.

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 12:04
melilot Tjej, 32 år

enligt skrock får man mjälthugg

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 12:09
Reviendra Tjej, 36 år

Jag gillar pannkakor litegrann, inte som skolmat nej verkligen inte, men som fika. Med blåbärssylt.
våfflor däremot, FY-FAN. Det blir verkligen överdos av smet, de är ju så mycket tjockare än pannkakor, och lägger sig som en slemklump i magen.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 12:13
Apelsin Kille, 31 år

Pannkaka, plättar , våffloor, småplättar och allt vad det nu kan tänkas heta, ner i sopkorgen direkt.
Uscha vad äckligt det är >:

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 12:21
melilot Tjej, 32 år

FY fan vad äckligt våfflor är. Spyr av det

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 12:50
JWL Kille, 35 år

Citat från Apelsin


Pannkaka, plättar , våffloor, småplättar och allt vad det nu kan tänkas heta, ner i sopkorgen direkt.
Uscha vad äckligt det är >:


Ja, det borde inte räknas som mat i vilket fall :>

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:04
melilot Tjej, 32 år

det är det frasiga som är vidrigt :/

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:05
JWL Kille, 35 år

Citat från Freetown


det är det frasiga som är vidrigt :/

Det är känslan man få efteråt som är mest vidrig!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:05
melilot Tjej, 32 år

Citat från JWL


Citat från Freetown

det är det frasiga som är vidrigt :/

Det är känslan man få efteråt som är mest vidrig!


vadå för känsla?

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 13:06
JWL Kille, 35 år

Citat från Freetown


vadå för känsla?[/i]

Känns som att man har ätit ... lera :<


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet