Vegetarisk och Vegansk kost
veg bacon, tofu, heinz baked beans
Grejen är ju att sömn är kroppens tid för att varva ner osv.
Om man ätit så sover man som en stock, men kroppen får inte riktigt vila ut, den är i full gång med matsmältning. Därför drömmer man många gånger oroligt när man ätit sent.
obsobs, nattmackan är dygnets viktigaste och godaste måltid för min del.
Känner ingen skillnad (:
Brukar aldrig drömma ): Eller minnas mina drömmar*
Det är väl bara om man vaknar mitt i drömmen man minns den, om jag minns rätt?
Nattmacka <3
Citat från theblackicicle
Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..
Vad händer om man badar efter att man har ätit? D:
Citat från XinfernoX
[i]JWL:
Gjorde pannkakor på sojamjölk med chokladsmak förut. Det blev också asgott! Får testa med vaniljsmak någon gång. Hur kan man hata pannkakor förresten? :o
Chokladpannkakor ._.
För att de är kletiga och blir som en klump i magen :<
Sen blir man hungrig snabbt igen!
Citat från JWL
Citat från theblackicicle
Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..
Vad händer om man badar efter att man har ätit? D:
Inget. Du kanske somnar i badet och drunknar om du är dålig, annars så händer inget.
enligt skrock får man mjälthugg
Jag gillar pannkakor litegrann, inte som skolmat nej verkligen inte, men som fika. Med blåbärssylt.
våfflor däremot, FY-FAN. Det blir verkligen överdos av smet, de är ju så mycket tjockare än pannkakor, och lägger sig som en slemklump i magen.
Pannkaka, plättar , våffloor, småplättar och allt vad det nu kan tänkas heta, ner i sopkorgen direkt.
Uscha vad äckligt det är >:
FY fan vad äckligt våfflor är. Spyr av det
det är det frasiga som är vidrigt :/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet