Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 22:10
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från XinfernoX


Nja.. Tycker att du ska hellre skippa glasyren och äter det med sprutgrädde eller något. :o

Då måste jag leta vegansk sprutgrädde med... Det är jobbigt att vispa vanlig vispgrädde, jag gillar inte ljudet av elvispar så måste alltid vispa för hand.. :/

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 22:17
QWERDF 33 år

Jag har det hemma! Moahaha!!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 22:56
natsukashi Kille, 60 år

Citat från theblackicicle


Citat från XinfernoX

Nja.. Tycker att du ska hellre skippa glasyren och äter det med sprutgrädde eller något. :o

Då måste jag leta vegansk sprutgrädde med... Det är jobbigt att vispa vanlig vispgrädde, jag gillar inte ljudet av elvispar så måste alltid vispa för hand.. :/


Soyatoos kostar typ 15kr och är god!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 22:57
natsukashi Kille, 60 år

Citat från XinfernoX


Havremjölk med vaniljsmak är heaven!

This this this

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 22:58
theblackicicle Tjej, 36 år

Jesper:
Men vänta här lite nu va... Det där känner jag igen!!! Om jag har ofantlig tur så är det grädden som finns nere på mitt ica!!!! Måste ner och kolla imorgon! Annars får man dra ner till kvantum och köpa där...

Hehe min icagubbe är så söt, jag tror jag fått honom att köpa in sojagrädde (inte sprut) för min skull! Och sist tipsade jag honom om sojafärsen, så den skulle han kanske också fixa ^___^

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 23:49
theblackicicle Tjej, 36 år

Hehe fixade nyss sojafärssås + makaroner...
Mina matvanor är skumma >:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:13
natsukashi Kille, 60 år

Brukar också köra på det. Klassiker om man inte orkar laga vettig mat. :D

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:15
melilot Tjej, 32 år

skum tid :/

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:26
natsukashi Kille, 60 år

Haha, tänkte inte på tiden. Brukar laga middag vid 22 faktiskt. :(

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:30
theblackicicle Tjej, 36 år

Jag med, men hade tråkigt då innan.
Folk brukar mobba mig för mina konstiga tider, framförallt mamma ):

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:34
Nona 35 år

Det är ju asmysigt att laga mat sent!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:35
theblackicicle Tjej, 36 år

Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:42
Nona 35 år

Äh, jag sover som en stock även om jag käkat middag vid 12 på natten!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:44
theblackicicle Tjej, 36 år

Same same! Därför jag tror det är bluff och båg som man säger till småbarn för att de inte ska få hål i tänderna för de glömmer att borsta dem efteråt eller nåt ( :

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 00:46
Nona 35 år

Haha menar't :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet