Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från XinfernoX
Nja.. Tycker att du ska hellre skippa glasyren och äter det med sprutgrädde eller något. :o
Då måste jag leta vegansk sprutgrädde med... Det är jobbigt att vispa vanlig vispgrädde, jag gillar inte ljudet av elvispar så måste alltid vispa för hand.. :/
Jag har det hemma! Moahaha!!
Citat från theblackicicle
Citat från XinfernoX
Nja.. Tycker att du ska hellre skippa glasyren och äter det med sprutgrädde eller något. :o
Då måste jag leta vegansk sprutgrädde med... Det är jobbigt att vispa vanlig vispgrädde, jag gillar inte ljudet av elvispar så måste alltid vispa för hand.. :/
Soyatoos kostar typ 15kr och är god!
Jesper:
Men vänta här lite nu va... Det där känner jag igen!!! Om jag har ofantlig tur så är det grädden som finns nere på mitt ica!!!! Måste ner och kolla imorgon! Annars får man dra ner till kvantum och köpa där...
Hehe min icagubbe är så söt, jag tror jag fått honom att köpa in sojagrädde (inte sprut) för min skull! Och sist tipsade jag honom om sojafärsen, så den skulle han kanske också fixa ^___^
Hehe fixade nyss sojafärssås + makaroner...
Mina matvanor är skumma >:
Brukar också köra på det. Klassiker om man inte orkar laga vettig mat. :D
skum tid :/
Haha, tänkte inte på tiden. Brukar laga middag vid 22 faktiskt. :(
Jag med, men hade tråkigt då innan.
Folk brukar mobba mig för mina konstiga tider, framförallt mamma ):
Det är ju asmysigt att laga mat sent!
Faktiskt! Och jag tror nog inte ett dyft på det där att man inte sover lika bra om magen måste jobba med maten..
Är väl en myt, precis som det där med att bada efter man ätit..
Äh, jag sover som en stock även om jag käkat middag vid 12 på natten!
Same same! Därför jag tror det är bluff och båg som man säger till småbarn för att de inte ska få hål i tänderna för de glömmer att borsta dem efteråt eller nåt ( :
Haha menar't :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet