Vegetarisk och Vegansk kost
Sojamjölk med vaniljsmak*
Där snackar vi kärlek!
Citat från theblackicicle
Sojamjölk med vaniljsmak*
Där snackar vi kärlek!
Fååår testa den med då :>
JWL:
Gjorde pannkakor på sojamjölk med chokladsmak förut. Det blev också asgott! Får testa med vaniljsmak någon gång. Hur kan man hata pannkakor förresten? :o
theblackicicle:
Var det sojamjölk eller havremjölk med chokladsmak som jag skulle testa?
Citat från ErikSchwartz
Citat från mikado
haha, jag äter det helst helt utan pålägg :o
Tycker du inte att det blir väldigt...tuggigt?s:
nej, alltså att värma en sån skiva lite och sen sitta och småäta är ju helt underbart gott :)
dock kan jag tänka mig att det inte är någon höjdare att äta fort och mycket av!
Citat från JWL
Citat från theblackicicle
Sojamjölk med vaniljsmak*
Där snackar vi kärlek!
Fååår testa den med då :>
Skitgod (och då menar jag verkligen SUUUPERGOD) att blanda med o'boy :D inga konstiga sojamjölksbismaker som brukar finnas annars, bara vaniljsmak :D omnomnom!
Citat från XinfernoX
JWL:
Gjorde pannkakor på sojamjölk med chokladsmak förut. Det blev också asgott! Får testa med vaniljsmak någon gång. Hur kan man hata pannkakor förresten? :o
theblackicicle:
Var det sojamjölk eller havremjölk med chokladsmak som jag skulle testa?
öööh... Jag har testat både och, minns inte vilken som var godast... Minns iaf att carlshamn (brun, randig. Minns inte soja/havre) var god (:
theblackicicle:
Du tjatade förut att jag skulle testa någon utav dem. x) Men ja.. Check på sojamjölk. Ska se var jag kan hitta havremjölken.
Mitt minne är USELT, på riktigt...
Imorgon ska jag göra morotskaka om jag orkar sticka o köpa grädde&mjukost... Fira Truls :D
Vad använder du för konstigt recept?
nån som länkade häromdagen,
http://www.tasteline.com/recept/Vegansk_Morotskaka___mjolk-___aggfri__2
har du nåt annat? (:
Citat från mikado
nej, alltså att värma en sån skiva lite och sen sitta och småäta är ju helt underbart gott :)
dock kan jag tänka mig att det inte är någon höjdare att äta fort och mycket av!
Haha, kanske bara jag som kräver fuktig och lättätlig mat.
Sen så älskar jag att äta brödet med extra salt smör, det smakar skitgott!
theblackicicle:
Nu när du säger det, nej. :| Antar att du ska använda osten till glasyren? Eftersom det är vad som står i alla recept.
XinfernoX:
Precis (: Fast grejen är att jag inte hittat en enda god vegansk mjukost.. Bara en med massa kryddor, och den kan man ju inte precis ha på morotskakan >< Men det smakar kanske inte lika "äckligt" om man blandar med massa florsocker...
Nja.. Tycker att du ska hellre skippa glasyren och äter det med sprutgrädde eller något. :o
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet