Vegetarisk och Vegansk kost
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från mikado
vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html
Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från mikado
vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html
Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.
Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från queenobscenee
[Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)
Det äger att baka!;D
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från queenobscenee
[Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)
Det äger att baka!;D
och att laga mat ;D
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från queenobscenee
och att laga mat ;D
Bara lite!D:
För mycket jobb :<
Bröd är lixom:
1. Blanda ingredienser.
2. Knåda.
3. In i ugnen.
4. Win!!:D
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från queenobscenee
och att laga mat ;D
Bara lite!D:
För mycket jobb :<
Bröd är lixom:
1. Blanda ingredienser.
2. Knåda.
3. In i ugnen.
4. Win!!:D
Är jobbet som är kul ju! :)
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från queenobscenee
Är jobbet som är kul ju! :)
Haha, jag tycker att det är smakupplevelsen som är det bästa :3
Du kan få laga sen kan jag äta :D
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från queenobscenee
Är jobbet som är kul ju! :)
Haha, jag tycker att det är smakupplevelsen som är det bästa :3
Du kan få laga sen kan jag äta :D
Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från queenobscenee
[Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD
Hmm, du får betalt i stimulerande samtal?:D
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från queenobscenee
[Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD
Hmm, du får betalt i stimulerande samtal?:D
Haha, ja vafan :D It's a deal!
QWERDF
33 år
Pojkar och flickor.. Inte ska en admin behöva varna er!
http://www.emocore.se/sida/t/Vegchatt_29197/16
mikado
Tjej, 32 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från mikado
vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html
Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.
haha, jag äter det helst helt utan pålägg :o
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från mikado
haha, jag äter det helst helt utan pålägg :o
Tycker du inte att det blir väldigt...tuggigt?s:
JWL
Kille, 35 år
GAAH, köpte havremjölk med vaniljsmak idag.
Det var nog bland det godaste jag har druckit!
Tack för tipset btw.
QWERDF
33 år
Havremjölk med vaniljsmak är heaven!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet