Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:20
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från mikado


vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html


Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:23
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från mikado

vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html

Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.


Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:26
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från queenobscenee


[Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)


Det äger att baka!;D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:29
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från queenobscenee

[Säger brödexperten :D
Får nog ta och testa det :)

Det äger att baka!;D


och att laga mat ;D

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:32
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från queenobscenee


och att laga mat ;D

Bara lite!D:
För mycket jobb :<

Bröd är lixom:
1. Blanda ingredienser.
2. Knåda.
3. In i ugnen.
4. Win!!:D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:34
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från queenobscenee

och att laga mat ;D

Bara lite!D:
För mycket jobb :<

Bröd är lixom:
1. Blanda ingredienser.
2. Knåda.
3. In i ugnen.
4. Win!!:D


Är jobbet som är kul ju! :)

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:35
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från queenobscenee


Är jobbet som är kul ju! :)

Haha, jag tycker att det är smakupplevelsen som är det bästa :3
Du kan få laga sen kan jag äta :D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:38
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från queenobscenee

Är jobbet som är kul ju! :)

Haha, jag tycker att det är smakupplevelsen som är det bästa :3
Du kan få laga sen kan jag äta :D


Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:40
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från queenobscenee


[Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD


Hmm, du får betalt i stimulerande samtal?:D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:45
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från queenobscenee

[Haha, jo det har du ju visserligen rätt i xD
Hmm, får ja betalt är jag intresserad:)
XD

Hmm, du får betalt i stimulerande samtal?:D


Haha, ja vafan :D It's a deal!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 20:57
QWERDF 33 år

Pojkar och flickor.. Inte ska en admin behöva varna er!

http://www.emocore.se/sida/t/Vegchatt_29197/16

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 21:22
mikado Tjej, 32 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från mikado

vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html

Min mor brukar baka det där brödet ibland^^
En rekommendation är att ha mycket smör på!
Det blir väldigt svampigt och väldigt proppat i munnen efter ett tag.


haha, jag äter det helst helt utan pålägg :o

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 21:25
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från mikado


haha, jag äter det helst helt utan pålägg :o

Tycker du inte att det blir väldigt...tuggigt?s:

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 21:25
JWL Kille, 35 år

GAAH, köpte havremjölk med vaniljsmak idag.
Det var nog bland det godaste jag har druckit!

Tack för tipset btw.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 21:29
QWERDF 33 år

Havremjölk med vaniljsmak är heaven!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet