Vegetarisk och Vegansk kost
Det kollade jag aldrig efter. Justja! Grönt te och soyghurt köpte jag också.
Lulz, jag älskar min syrra. <3 Morsan är helt chockad och "vet inte" vad hon ska laga åt henne.
Du bor inte hemma I guess? x>
Moi? Jo det gör jag. Har fått höra samma kommentar i två år. :| Att vissa aldrig lär sig.. Hon kokade bara spaghetti åt mig.
Någon som vet en vegansk samt ej djurtestad blekning?
Dagens mat:
Spenat- / Qourn- / kidneybönsoppa
smaksatt med soya, sweetchili och spiskummin.
Piroger fyllda med hallon, valnötter och mörkchoklad.
så galet gott :>
huvva
går det verkligen att ha sötsaker i piroger?
^ alltså, jag gör en egen variant på degen.
och då funkar det utmärkt :D
Lasagne <3
Finnarna äter ju de där snoräckliga pirogerna med gröt, och äggsmör </3
^ EHW
vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html
Citat från mikado
vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html
Låter sjukt gott!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet