Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:13
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Jag har varit på Goodis idag! Köpte tångkaviar, majonnäs, rökt tofu, röd quinoa, torr sojafärs, tandkräm och hårfärg. Glad Inferno.

Har dem blekning där? ;>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:31
QWERDF 33 år

Det kollade jag aldrig efter. Justja! Grönt te och soyghurt köpte jag också.

Lulz, jag älskar min syrra. <3 Morsan är helt chockad och "vet inte" vad hon ska laga åt henne.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:32
natsukashi Kille, 60 år

Du bor inte hemma I guess? x>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:34
QWERDF 33 år

Moi? Jo det gör jag. Har fått höra samma kommentar i två år. :| Att vissa aldrig lär sig.. Hon kokade bara spaghetti åt mig.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:36
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Det kollade jag aldrig efter.

Ah, det förstås! :>

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 18:37
AlexNoir Tjej, 32 år

Någon som vet en vegansk samt ej djurtestad blekning?

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
8 mars 2010 kl. 22:23
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från lamagrowl


Åh, thank you, ska checka! :D

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 18:50
mikado Tjej, 32 år

Dagens mat:

Spenat- / Qourn- / kidneybönsoppa
smaksatt med soya, sweetchili och spiskummin.

Piroger fyllda med hallon, valnötter och mörkchoklad.


så galet gott :>

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 18:55
melilot Tjej, 32 år

huvva

går det verkligen att ha sötsaker i piroger?

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 18:56
mikado Tjej, 32 år

^ alltså, jag gör en egen variant på degen.
och då funkar det utmärkt :D

nissegreta Tjej, 33 år

218 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 18:57
nissegreta Tjej, 33 år

Lasagne <3

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 19:11
KratzPMA Kille, 37 år

Finnarna äter ju de där snoräckliga pirogerna med gröt, och äggsmör </3

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 19:14
mikado Tjej, 32 år

^ EHW

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 19:53
mikado Tjej, 32 år

vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2010 kl. 19:58
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från mikado


vill tipsa om ett underbart gott bröd jag brukar baka:
http://aptitretande.blogg.se/2010/february/godaste-brodet.html


Låter sjukt gott!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet