Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:42
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från JWL


Citat från queenobscenee

Så himla gott! Har alltid frysen full så jag kan käkat året runt :D

Jag är förtjust i många sorters bär!
Men blåbär och mjölk är såååå goooott ._.


Jag med :) brukar käka det som godis :)
Det är det verkligen!
Smultron är en annan favorit :)

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:49
melilot Tjej, 32 år

vinbär<3


har hela frysen full

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 14:57
JWL Kille, 35 år

Citat från queenobscenee


Jag med :) brukar käka det som godis :)
Det är det verkligen!
Smultron är en annan favorit :)[/i]

Längtar tills sommareeeeen!
Jag bor på landet så jag har massa bär i min trädgård <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:00
natsukashi Kille, 60 år

Så sjukt sugen på svartvinbärsgele. Någon som har tips på rätter som det passar till?

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:05
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från JWL


Citat från Reviendra

Ja, den röda är god [smakar soltorkade tomater (som är det godaste i världen)]
och den gröna är äcklig

Är det gott med inlagda soltorkade tomater?
Hittade det i min kyl :<


Helt fruktansvärt jävla skitgott.
Slicea ner det och ha det i sallad, ät som det är, gör pastasås med det, lägg det på pizza (efter att den varit i ugnen, helst)
etc.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:06
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Så sjukt sugen på svartvinbärsgele. Någon som har tips på rätter som det passar till?

Brunsås och potatis <333
helst med smörgåsgurka också.

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:07
supergeek Tjej, 33 år

Citat från natsukashi


Så sjukt sugen på svartvinbärsgele. Någon som har tips på rätter som det passar till?

Falafel, potatis+ sås.
Brunsås helst.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:08
natsukashi Kille, 60 år

Brunsås </3
Ska vara köttisbuljong i det hallå?!
Och falafel funkar inte direkt med syrliga saker. Sojabullar kanske, men det har vi inte veganska här i lilla kalmar. :c

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:10
Reviendra Tjej, 36 år

Falafel funkar utmärkt med lingonsylt och smörgåsgurka. Asgott.

Brunsås är BÄST, skit i köttisbuljongen ba.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:18
Zalbeyx Kille, 36 år

Gentlemen, broccolipaj

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:24
melilot Tjej, 32 år

ska göra pastagratäng med soltorkade tomatisar

Accidents Kille, 34 år

3 292 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 15:37
Accidents Kille, 34 år

Omg, lyckades göra värsta julsmoothien!

1 clementin
1 äpple
Frysta hallon + blåbär
en skvätt tranbäsdricka
Kanel
Vaniljsocker

Mixa skiten, klart!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 17:50
melilot Tjej, 32 år

falafel

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 17:53
melilot Tjej, 32 år

:(

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 mars 2010 kl. 18:08
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från SachaNoel


Citat från Freetown

falafel

försent det vart makaroner haha


slacker


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet