Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:48
QWERDF 33 år

Det gör han varannan månad. Luktar inte så värst gott..

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:48
E_Schwartz Kille, 36 år

Inte alls!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 13:16
QWERDF 33 år

Potatismos. <33333

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 13:18
lillHurricane Tjej, 35 år

Bakade veganska chokladcupcakes igår när min lillebror fyllde år, de uppskattades av släkten!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 13:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från lillHurricane


Bakade veganska chokladcupcakes igår när min lillebror fyllde år, de uppskattades av släkten!

ta med nästa gång du leker med kvantbenken! Do want liksom!

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 13:52
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från natsukashi


Citat från lillHurricane

Bakade veganska chokladcupcakes igår när min lillebror fyllde år, de uppskattades av släkten!

ta med nästa gång du leker med kvantbenken! Do want liksom!


Hahaha, får göra det va! Eller lära honom, hmm..

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 14:08
AlexNoir Tjej, 32 år

Det är asgott om man toppar muffinsarna med mandelflarn! :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 15:38
QWERDF 33 år

Sushi behöver inte ha något med fisk att göra.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 16:06
QWERDF 33 år

Men du har kanske inte nämnt något sådant?

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 16:08
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från retourpoignarde


Förstår mig inte på vissa människor.
En lärarkandidat på min skola går runt och skryter om att hon är vegetarian, dock så är hennes favoritmat sushi.
Är man så dum så att just fiskar inte är lika mycket värda då, eller hur ligger det till?


Förstår inte heller.
Det var som igår, min farmor frågade vad jag åt och då sa jag helt enkelt att jag inte äter något som har haft ögon och levt, tänkte att då förstår hon väl.
"Men va bra, då äter du fisk då?"
Wtf?!

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 16:40
ward Tjej, 36 år

Citat från lillHurricane


Förstår inte heller.
Det var som igår, min farmor frågade vad jag åt och då sa jag helt enkelt att jag inte äter något som har haft ögon och levt, tänkte att då förstår hon väl.
"Men va bra, då äter du fisk då?"
Wtf?![/i]


Om det föds dött och utan ögon, äter du det då?
Var tvungen att fråga.. =(

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 16:51
Karin Tjej, 34 år

idag har jag ätit: fullkorns pasta + pastasås med broccoli, vitlök & curry + en hel del sallad.
är: asmätt

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 16:53
natsukashi Kille, 60 år

Idag vet jag inte vad jag ska äta för jag har en hundralapp att köpa något för men vet inte vad. ):

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 17:03
Nona 35 år

Natsu, falafeeeeeel

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 17:06
lsidhjkjh Tjej, 32 år

natsukashi:
Köp mjöl och gör seitan. Du måste ju följa trenderna!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet