Vegetarisk och Vegansk kost
Nej, i chatt får man inte lika mycket publicitet. :c
Citat från Nona
Haha ja D:
annars äre nog bättre om ni skapar en ny chatt-tråd som ni kallar typ "veg-chatten" haha.
Det skulle vara jobbigt för min del!
Vem tar på sig ansvaret?
Ps: Jag har fortfarande inte fått ett recept på bra vegburgare som inte blir mos :<
jag kan fixa en vegchatt!
Erik:
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=76
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=100
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=103
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=109
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=86
http://www.kopandafoods.com/undergroundburgers/?p=189
http://www.emocore.se/sida/t/Vegchatt_29197
Såja!
Och här handlar det bara om mat, recept osv.
XinfernoX:
Nej, jag tänkte om man kunde frysa in det när det är klart.
Så att man bara kan ta upp och steka? :)
Alla de guider jag har läst säger att det går bra att frysa in det!
Härligt! :D
Tur det.. jag var lite tveksam. ^^
Vem fan lägger potatis på det mest otänkbara stället...? Högst upp i skåpet där spriten brukar stå. (Y)
Citat från XinfernoX
Vem fan lägger potatis på det mest otänkbara stället...? Högst upp i skåpet där spriten brukar stå. (Y)
Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?
Citat från ErikSchwartz
Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?
Osmart av pappa då han kommer hit högst en gång i veckan. D:
Citat från XinfernoX
Citat från ErikSchwartz
Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?
Osmart av pappa då han kommer hit högst en gång i veckan. D:
För att bränna hemma förstår jag?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

