Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:14
natsukashi Kille, 60 år

Nej, i chatt får man inte lika mycket publicitet. :c

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:16
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Nona


Haha ja D:
annars äre nog bättre om ni skapar en ny chatt-tråd som ni kallar typ "veg-chatten" haha.


Det skulle vara jobbigt för min del!
Vem tar på sig ansvaret?



Ps: Jag har fortfarande inte fått ett recept på bra vegburgare som inte blir mos :<

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:18
Nona 35 år

jag kan fixa en vegchatt!

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:20
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Nona


jag kan fixa en vegchatt!

Har du erfarenhet av vegburgare?

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:22
Nona 35 år

http://www.emocore.se/sida/t/Vegchatt_29197

Såja!
Och här handlar det bara om mat, recept osv.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:22
E_Schwartz Kille, 36 år

kim


This is your reward!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 21:54
lsidhjkjh Tjej, 32 år

XinfernoX:

Nej, jag tänkte om man kunde frysa in det när det är klart.
Så att man bara kan ta upp och steka? :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 22:03
natsukashi Kille, 60 år

Alla de guider jag har läst säger att det går bra att frysa in det!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 22:06
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Härligt! :D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 22:06
QWERDF 33 år

Tur det.. jag var lite tveksam. ^^

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:38
QWERDF 33 år

Vem fan lägger potatis på det mest otänkbara stället...? Högst upp i skåpet där spriten brukar stå. (Y)

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:43
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från XinfernoX


Vem fan lägger potatis på det mest otänkbara stället...? Högst upp i skåpet där spriten brukar stå. (Y)

Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:46
QWERDF 33 år

Citat från ErikSchwartz


Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?

Osmart av pappa då han kommer hit högst en gång i veckan. D:

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
7 mars 2010 kl. 11:46
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från XinfernoX


Citat från ErikSchwartz

Någon som bränner hemma och sorterar sina matskåp efter deras användningsområden?

Osmart av pappa då han kommer hit högst en gång i veckan. D:


För att bränna hemma förstår jag?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet