Vegetarisk och Vegansk kost
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från natsukashi
pirogdegen är fett god. fast den hade massa potatisklumpar i sig. Det är lite jobbigt! :c
Bitch! Use the stavmixer!
natsukashi
Kille, 60 år
Vi har ingen stavmixer hos morsan. :(
E_Schwartz
Kille, 36 år
QWERDF
33 år
Varför har du en gayig bild, rik? :(
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från XinfernoX
Varför har du en gayig bild, rik? :(
Vem är rik?D:
Du är! Fast hon skrev fel!
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från natsukashi
Du är! Fast hon skrev fel!
Vänta ett tag...är jag en miljardär utan att någon har sagt det till mig?
QWERDF
33 år
Jag menade Erik* :@@
Nona
35 år
Doods, jag vill inte behöva lägga tråden i "chatt".
Snacka om mat :)
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Nona
Doods, jag vill inte behöva lägga tråden i "chatt".
Snacka om mat :)
Du smakar gott bli en grönsak !!!
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från Nona
Doods, jag vill inte behöva lägga tråden i "chatt".
Snacka om mat :)
Chatt om matrelaterade ämnen? :D
Nona
35 år
Citat från ErikSchwartz
Chatt om matrelaterade ämnen? :D
Ska jag flytta till chatt? för då kan ni ju snacka om lite vad som helst. för i chatt kan man inte bli off topic :)
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från Nona
Citat från ErikSchwartz
Chatt om matrelaterade ämnen? :D
Ska jag flytta till chatt? för då kan ni ju snacka om lite vad som helst. för i chatt kan man inte bli off topic :)
Oh...my...gawd D:
Är du en snäll admin?D:
Nona
35 år
Citat från ErikSchwartz
Oh...my...gawd D:
Är du en snäll admin?D:
Haha ja D:
annars äre nog bättre om ni skapar en ny chatt-tråd som ni kallar typ "veg-chatten" haha.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet