Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:58
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Zalbeyx


What yakisoba?
It is made of teh eggnoodles, salad, soja och sjögräsströssel.


Jag hittade recept!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 17:11
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Kanel är typ det bästa som finns.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 17:13
theblackicicle Tjej, 36 år

Oh, nu blev jag sugen på nån kaffegrej med kanel.. Eller kardemumma :D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 17:13
QWERDF 33 år

Så sant! ^

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 17:34
theblackicicle Tjej, 36 år

Åh, bryggde kaffe med kanel, kardemumma och ingefära! Luktar jul överallt :D

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 17:40
Nona 35 år

Citat från Jesuisuntortue


Kanel är typ det bästa som finns.

True!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 18:56
QWERDF 33 år

Färsk annanas + frysta jordgubbar + kokosmjölk i matberedaren. Äta med müsli och vindruvor. <3

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 18:59
theblackicicle Tjej, 36 år

^ Låter omnomnom :D

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 18:59
mikado Tjej, 32 år

Citat från Jesuisuntortue


Kanel är typ det bästa som finns.

so true!
jag har kanel till ALLT.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:01
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från mikado


Citat från Jesuisuntortue

Kanel är typ det bästa som finns.

so true!
jag har kanel till ALLT.


Jag gjorde kakor med kanel nyss!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:01
QWERDF 33 år

theblackicicle: It is! *springer iväg och hämtar mer*

mikado: Don't! Kanel är tyvärr skadlig om man äter för mycket. :(

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:25
Octopussy Tjej, 34 år

hej
idag tänkte jag laga soppa åt min far
eller med min far
få upp hans ögon för lite annat än halvfabrikat typ

wie!

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:32
SeverusSnape Tjej, 35 år

Ska strax göra fruktsallad! Mumma<3

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:54
mandis Tjej, 32 år

Har världens sug efter stekta grönsaker, ris och jordnötssås. Hmm.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 19:56
natsukashi Kille, 60 år

pirogdegen är fett god. fast den hade massa potatisklumpar i sig. Det är lite jobbigt! :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet