Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:39
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från bobloblaw


Citat från Zalbeyx

Citat från bobloblaw

Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Vet du vad mer har jobbigt form för att vara i munnen hurrhurrhurr x'3

NO TELL MEH

:CCCC


Well i can always SHOW you >:3 tihi fniss gigglez lolz.

Nej men det här är mitt ansikte efter att ha ätit riktigt god potatismos:

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:41
sten Tjej, 32 år

Citat från ErikSchwartz


Någon som har gjort lyckade vegburgare som vill dela med sig av sina hemligheter?

Om jag hittar receptet!

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:41
Nona 35 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från Zalbeyx

Citat från bobloblaw

Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Vet du vad mer har jobbigt form för att vara i munnen hurrhurrhurr x'3

En ballgag för olydiga barn som är off topic?


THIS

Zalbeyx, skärpning nu.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:42
QWERDF 33 år

Citat från product


Citat från XinfernoX

Jag vill göra seitan igen, men lite för sent att börja med det nu. :(

OCH JAG HITTAR FORTFARANDE INTE POTATIS HÄR HEMMA!!
Vill ha potatismos nu..

Ofta man inte har potatis hemma :(
Det är ju guds gåva till människan, typ.


Vi har två påsar någonstans. Jag är 99% säker på det! Bara att jag inte hittar skiten..

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:45
theblackicicle Tjej, 36 år

Stod recept på sojabiffar på icas påse med sojafärsen (:

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:45
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från XinfernoX


Citat från product

Citat från XinfernoX

Jag vill göra seitan igen, men lite för sent att börja med det nu. :(

OCH JAG HITTAR FORTFARANDE INTE POTATIS HÄR HEMMA!!
Vill ha potatismos nu..

Ofta man inte har potatis hemma :(
Det är ju guds gåva till människan, typ.

Vi har två påsar någonstans. Jag är 99% säker på det! Bara att jag inte hittar skiten..


Urghf, 2 påsar färdiglagad ej hemgjord potatismos? Då är det inte värd potatismos. Om ni har källare skulle jag tippa på att där finns potatisen

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:48
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från product


Om jag hittar receptet!

Vart dom fasta?
Mina vart som mos i små brända skal..

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:49
QWERDF 33 år

Citat från Zalbeyx


Urghf, 2 påsar färdiglagad ej hemgjord potatismos? Då är det inte värd potatismos. Om ni har källare skulle jag tippa på att där finns potatisen

Vaa? Nej, aldrig!!
Bor i lägenhet, så där kan de omöjligt finnas. :|

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:50
sten Tjej, 32 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från product

Om jag hittar receptet!

Vart dom fasta?
Mina vart som mos i små brända skal..


Jaa, och sjukt goda. Kommer bara inte ihåg vart jag lagt receptet.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:51
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från product


Jaa, och sjukt goda. Kommer bara inte ihåg vart jag lagt receptet.

Kommer du ihåg vad det var i?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:52
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från product

Jaa, och sjukt goda. Kommer bara inte ihåg vart jag lagt receptet.

Kommer du ihåg vad det var i?


Beror på vad du vill ha i.
I for one dont care about making an actual burger.
Jag lagar vanlig yakisoba och sätter det mellan två bröd, dressing och diverse saker. Rostad lök and shit.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:54
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Zalbeyx


[i]Beror på vad du vill ha i.
I for one dont care about making an actual burger.
Jag lagar vanlig yakisoba och sätter det mellan två bröd, dressing och diverse saker. Rostad lök and shit.

What is that?
Det ser aptitretande ut!

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:55
sten Tjej, 32 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från product

Jaa, och sjukt goda. Kommer bara inte ihåg vart jag lagt receptet.

Kommer du ihåg vad det var i?


Tyvärr nej, jag tror fanemej jag blivit senil.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:55
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från Zalbeyx

Beror på vad du vill ha i.
I for one dont care about making an actual burger.
Jag lagar vanlig yakisoba och sätter det mellan två bröd, dressing och diverse saker. Rostad lök and shit.

What is that?
Det ser aptitretande ut!


What yakisoba?
It is made of teh eggnoodles, salad, soja och sjögräsströssel.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:58
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från product


Tyvärr nej, jag tror fanemej jag blivit senil.

You make me a sad man...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet