Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:22
Zalbeyx Kille, 36 år

1.Köp potatisar
2.Skala och koka potatisar
3.Gör potatismos
4.Njut

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:25
natsukashi Kille, 60 år

Hallå, det ska vara massa margarin i?!?!?!

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:25
sten Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Hallå, det ska vara massa margarin i?!?!?!

Så mycket att det bara rinner fett om moset?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från product


Citat från natsukashi

Hallå, det ska vara massa margarin i?!?!?!

Så mycket att det bara rinner fett om moset?


JA!

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:27
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Hallå, det ska vara massa margarin i?!?!?!

haha tjåck >w< Nej jag har grill eller citronpepparkrydda på min bunke med slickepott och potatismos

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:28
bobloblaw Tjej, 33 år

Slev ska det vara, slickepott är omöjligt att äta med!

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:30
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från bobloblaw


Slev ska det vara, slickepott är omöjligt att äta med!

I beg to differ *nomnom*

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:33
sten Tjej, 32 år

Har man slickepott får man ju i sig precis ALLT. Och då blir man tjock och glad.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:34
QWERDF 33 år

Jag vill göra seitan igen, men lite för sent att börja med det nu. :(

OCH JAG HITTAR FORTFARANDE INTE POTATIS HÄR HEMMA!!
Vill ha potatismos nu..

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:34
bobloblaw Tjej, 33 år

Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:36
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från bobloblaw


Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Vet du vad mer har jobbigt form för att vara i munnen hurrhurrhurr x'3

bobloblaw Tjej, 33 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:36
bobloblaw Tjej, 33 år

Citat från Zalbeyx


Citat från bobloblaw

Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Vet du vad mer har jobbigt form för att vara i munnen hurrhurrhurr x'3


NO TELL MEH

:CCCC

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:37
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från Zalbeyx


Citat från bobloblaw

Men den har så jobbig form för att vara i munnen :c

Vet du vad mer har jobbigt form för att vara i munnen hurrhurrhurr x'3


En ballgag för olydiga barn som är off topic?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:38
sten Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Jag vill göra seitan igen, men lite för sent att börja med det nu. :(

OCH JAG HITTAR FORTFARANDE INTE POTATIS HÄR HEMMA!!
Vill ha potatismos nu..


Ofta man inte har potatis hemma :(
Det är ju guds gåva till människan, typ.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
6 mars 2010 kl. 16:38
E_Schwartz Kille, 36 år

Någon som har gjort lyckade vegburgare som vill dela med sig av sina hemligheter?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet