Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:36
Nona 35 år

Citat från CTRLZ


JAG VILL HA MAT. jag gillar inte den här tråden :c den uppdateras ALLTID när jag är hungrig. hehhe

kom hit så kan du få vegpiroger!

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:37
Nona 35 år

Citat från CTRLZ


Påp <3 Nona jöö. ville bara säga det.
och att jag vill ha svampstuvning :c dumma mamma.


Åh, vi<3två
åh, gief.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:38
JWL Kille, 35 år

Citat från snowdoll


Mja, jo, runt en tjugolapp. Men den är så sjuk god när man är sugen på något "gräddigt", haha. ;d[/i]

Får testa, men jag dricker kopiösa mängder mjölk, så jag lär bli pank!

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:38
Nona 35 år

Påp, ja <3 BÄSTA DEJTEN

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:39
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från JWL


Får testa, men jag dricker kopiösa mängder mjölk, så jag lär bli pank!

Go Green's kostar runt 15 kronor, men enligt mig är den är inte lika god. Den är dock perfekt till bakning. (Y)

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:41
JWL Kille, 35 år

MAT ÄR GODAST NÄR MAN LAGAR DEN SJÄLV.
Den får gärna vara gratis också, hihi.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:41
theblackicicle Tjej, 36 år

Varför är egentligen sojamjölk och sådär så dyrt? I de flesta jämförelseer man ser så är ju veg mat billigare.. Och att göra ett STORkok sojamjölk borde ju inte kosta så jävla mycket att ett paket med 1l vaniljsojamjölk ska kosta typ 16 kr ):
Okej, vaniljen gör väl det lite dyrare, men alla veggrejer är typ SKITDYRA D:

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:42
Nona 35 år

Citat från CTRLZ


Nona, min mammas vegmat är det bästa som finns i hela världen.
hade ren tur att hon var vegetarian när hon var ung, annars hade jag
väl fått lagat min mat själv, och det hade ju inte slutat bra.

fast jag kan koka makaroner.


Åh, då måste jag få komma hem till dig och äta mat <3
Dock var min mamma också veg som ung, och har blivit det nu igen för att hon inspirerades av mig :>
Men jag äter aldrig hos henne. Måste äta hos henne snart!

Hahah, jag kan inte koka makaroner :$ Men piroger kunde jag göra! Knasigt äre

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:45
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från theblackicicle


Varför är egentligen sojamjölk och sådär så dyrt? I de flesta jämförelseer man ser så är ju veg mat billigare.. Och att göra ett STORkok sojamjölk borde ju inte kosta så jävla mycket att ett paket med 1l vaniljsojamjölk ska kosta typ 16 kr ):
Okej, vaniljen gör väl det lite dyrare, men alla veggrejer är typ SKITDYRA D:


Jag håller med, det borde vara billigare med vegmat. Då skulle alla köttisar börja köpa det istället. :>

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:45
Nona 35 år

Ska nog typ....... laga mat snart! Undrar vad bara :> Kanske blir sesamnuggets!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:45
JWL Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


Varför är egentligen sojamjölk och sådär så dyrt? I de flesta jämförelseer man ser så är ju veg mat billigare.. Och att göra ett STORkok sojamjölk borde ju inte kosta så jävla mycket att ett paket med 1l vaniljsojamjölk ska kosta typ 16 kr ):
Okej, vaniljen gör väl det lite dyrare, men alla veggrejer är typ SKITDYRA D:


Utbud och efterfrågan!
Ju fler som konverterar till vegetarianer, ju billigare kommer det att bli att vara vegetarian :]

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:45
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Nu ska jag fixa en macka med tartex! :(

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:46
theblackicicle Tjej, 36 år

snowdoll: Precis! Inte precis att man blir lockad att köpa nåt som är nästan dubbelt så dyrt som "det vanliga"... Man borde få extra bostadsbidrag som veg...!


CTRLZ: Mycket konstigt... men vaniljsojamjölk=omnomnom :D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:49
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från CTRLZ


HAHA BRA IDÈ JU.

Yes! :D


Citat från theblackicicle

snowdoll: Precis! Inte precis att man blir lockad att köpa nåt som är nästan dubbelt så dyrt som "det vanliga"... Man borde få extra bostadsbidrag som veg...!

Haha, ja eller hur. :D Jag menar vi bidrar ju varken till miljöförstöring samt andras död.

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:51
Nona 35 år

Citat från CTRLZ


Nona: fu dig. jag orkar inte. ska men ska nog ändå. stekt svamp på macka <3

hehehhehehheheh
åh, svamp är ju ganska win ändå!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet