Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:19
JWL Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


Mm, är bara jordnötter och veg olja/fett + salt i det jag hade... (:

Ser burken möjligen ut såhär:


Kan vara något av det godaste jag vet..

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:20
theblackicicle Tjej, 36 år

JWL: mycket möjligt ;>

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:28
Nona 35 år

Jordnötssmör är fan det bästa som finns :$

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:29
JWL Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


JWL: mycket möjligt ;>

Mumma!


Nona: Du har bra smak :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:29
natsukashi Kille, 60 år

Urtekrams jordnötssmör är det godaste ever. Bara jordnötter och havssalt. Ingen skit, episk smak.

Fast det är så jävla torrt så jag har svårt för det, men älskar det ändå!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:31
JWL Kille, 35 år

natsukashi: Mjölk till är ett måste! (hoppas du inte är vegan)

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:33
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från JWL


natsukashi: Mjölk till är ett måste! (hoppas du inte är vegan)

Alpro's Sojamjölk är mycket godare än vanlig mjölk. Den har en lätt smak av milkshake, haha. :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:34
natsukashi Kille, 60 år

Jag är så jävla vegan det går att vara /10 ton pretto och HC

Sylt till gillar jag faktiskt. Eller bananer om man har det i mat!

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:34
Nona 35 år

JWL: När det gäller mat ja :>

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:34
JWL Kille, 35 år

Citat från snowdoll


Alpro's Sojamjölk är mycket godare än vanlig mjölk. Den har en lätt smak av milkshake, haha. :>[/i]

Hm, låter dyrt? :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:34
natsukashi Kille, 60 år

Citat från CTRLZ


Citat från natsukashi

Urtekrams jordnötssmör är det godaste ever. Bara jordnötter och havssalt. Ingen skit, episk smak.

Fast det är så jävla torrt så jag har svårt för det, men älskar det ändå!

men ge mig då Jesper lille :c lät gott!


Har slut på det, tog slut på en vecka haha. Har inte råd att köpa kvalitétsgrejer hela tiden!

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:34
Nona 35 år

Citat från natsukashi


Jag är så jävla vegan det går att vara /10 ton pretto och HC

Sylt till gillar jag faktiskt. Eller bananer om man har det i mat!


Ja det är du.

Sylt och bananer till är AWESOME

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:35
JWL Kille, 35 år

Citat från Nona


JWL: När det gäller mat ja :>

Okej, dra inte upp dina failade relationer här ._.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:35
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från JWL


Hm, låter dyrt? :>

Mja, jo, runt en tjugolapp. Men den är så sjuk god när man är sugen på något "gräddigt", haha. ;d

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:36
Nona 35 år

Citat från JWL


Okej, dra inte upp dina failade relationer här ._.

gör jag inte D:
edit: vad har det med mat att göra? :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet