Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sofia Tjej, 32 år

590 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:48
Sofia Tjej, 32 år

Citat från JWL


Citat från Sofia

Men är ni dumma, tartex och smörgås gurka är ju asgott!

Kom inte och släng i folk massa dumma idéer i folk nu Sofia :<


Dumma?! Det är ju det ända goda jag kan äta på mina mackor numera!

ÄT TARTEX

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:50
Zalbeyx Kille, 36 år

mm yakisoba

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:50
JWL Kille, 35 år

Citat från Sofia


Dumma?! Det är ju det ända goda jag kan äta på mina mackor numera!

ÄT TARTEX[/i]

Har du slutat helt med ost efter vårat samtal igår? :<

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:50
natsukashi Kille, 60 år

Citat från XinfernoX


Citat från natsukashi

Citat från XinfernoX

Jag har aldrig ätit tartex. :(

Fy skäms. Det är gott.

Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.


Smakar typ örter och pastej och typ lite jäst men inte mycket och tartex!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:52
JWL Kille, 35 år

Citat från queenobscenee


Haft en tub i kylskåpet hur länge som helst nu. Kanske borde slänga den? är ju aldrig nån som kommer äta upp den ändå[/i]

Bjud hem natsukashi på tartex-afton!
(han ser snygg ut)

Sofia Tjej, 32 år

590 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:53
Sofia Tjej, 32 år

Citat från JWL


Har du slutat helt med ost efter vårat samtal igår? :<[/i]

Neee, har aldrig gillat ost!
Har ju bara ätit det när du gjort dina supermackor i micron :(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:54
QWERDF 33 år

Citat från natsukashi


Citat från XinfernoX

Citat från natsukashi

Citat från XinfernoX

Jag har aldrig ätit tartex. :(

Fy skäms. Det är gott.

Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.

Smakar typ örter och pastej och typ lite jäst men inte mycket och tartex!


Örter är gött! Får testas om jag hittar i affären.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:00
theblackicicle Tjej, 36 år

Öööh nu är jag mätt... Nudelsoppa må vara gott, men satan vad mätt man blir!!!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:03
natsukashi Kille, 60 år

Hur mycket nudelsoppa gjorde du? Jag tänker mig nudelsoppa som snabbnudlar liksom. Och det blir man inte mätt på. :A:A

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:03
JWL Kille, 35 år

Citat från Sofia


Neee, har aldrig gillat ost!
Har ju bara ätit det när du gjort dina supermackor i micron :([/i]

Hahah, PIZZAMACKOR!
Erkänn att de är underbara :>

Sofia Tjej, 32 år

590 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:09
Sofia Tjej, 32 år

Citat från JWL


Citat från Sofia

Neee, har aldrig gillat ost!
Har ju bara ätit det när du gjort dina supermackor i micron :(

Hahah, PIZZAMACKOR!
Erkänn att de är underbara :>


Åt ju vanliga då heheheh
Tycker ju bättre om vanlig ost än smällt D:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:11
theblackicicle Tjej, 36 år

Ett paket snabbnudlar, blev skitmätt!
fast hade å andra sidan i jordnötssmör, massa curry och tomatgrejs också... (:

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:13
JWL Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


Ett paket snabbnudlar, blev skitmätt!
fast hade å andra sidan i jordnötssmör, massa curry och tomatgrejs också... (:


Så veganer får äta jordnötssmör.
Det kanske inte är så tokigt att vara vegan!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:17
theblackicicle Tjej, 36 år

Mm, är bara jordnötter och veg olja/fett + salt i det jag hade... (:

Banae Tjej, 33 år

281 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 19:18
Banae Tjej, 33 år

Har två sjukt goda soppor.

En tomatsoppa (vilket visserligen inte är gott på vintern) och en svampsoppa med blandsvamp, getost och citron.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet