Vegetarisk och Vegansk kost
Zalbeyx
Kille, 36 år
mm yakisoba
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från XinfernoX
Citat från natsukashi
Citat från XinfernoX
Jag har aldrig ätit tartex. :(
Fy skäms. Det är gott.
Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.
Smakar typ örter och pastej och typ lite jäst men inte mycket och tartex!
JWL
Kille, 35 år
Citat från queenobscenee
Haft en tub i kylskåpet hur länge som helst nu. Kanske borde slänga den? är ju aldrig nån som kommer äta upp den ändå[/i]
Bjud hem natsukashi på tartex-afton!
(han ser snygg ut)
QWERDF
33 år
Citat från natsukashi
Citat från XinfernoX
Citat från natsukashi
Citat från XinfernoX
Jag har aldrig ätit tartex. :(
Fy skäms. Det är gott.
Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.
Smakar typ örter och pastej och typ lite jäst men inte mycket och tartex!
Örter är gött! Får testas om jag hittar i affären.
theblackicicle
Tjej, 36 år
Öööh nu är jag mätt... Nudelsoppa må vara gott, men satan vad mätt man blir!!!
natsukashi
Kille, 60 år
Hur mycket nudelsoppa gjorde du? Jag tänker mig nudelsoppa som snabbnudlar liksom. Och det blir man inte mätt på. :A:A
theblackicicle
Tjej, 36 år
Ett paket snabbnudlar, blev skitmätt!
fast hade å andra sidan i jordnötssmör, massa curry och tomatgrejs också... (:
JWL
Kille, 35 år
Citat från theblackicicle
Ett paket snabbnudlar, blev skitmätt!
fast hade å andra sidan i jordnötssmör, massa curry och tomatgrejs också... (:
Så veganer får äta jordnötssmör.
Det kanske inte är så tokigt att vara vegan!
theblackicicle
Tjej, 36 år
Mm, är bara jordnötter och veg olja/fett + salt i det jag hade... (:
Banae
Tjej, 33 år
Har två sjukt goda soppor.
En tomatsoppa (vilket visserligen inte är gott på vintern) och en svampsoppa med blandsvamp, getost och citron.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet