Vegetarisk och Vegansk kost
Nona
35 år
måste nästan testas!
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
Snacka inte skit om tartex.
Tartex och smörgåsgurka på lingongrova. Åhåhåhåh<3
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från JWL
Citat från queenobscenee
Tartex är sjukt äckligt :(
ÅH, kloka människa.
smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Jesuisuntortue
Snacka inte skit om tartex.
Tartex och smörgåsgurka på lingongrova. Åhåhåhåh<3
This this this. Jag vill ha tartex nu men är pank. D: D:
Sofia
Tjej, 32 år
Men är ni dumma, tartex och smörgås gurka är ju asgott!
JWL
Kille, 35 år
Citat från queenobscenee
smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ[/i]
Mm, det smakar konstgjort tycker jag!
Citat från natsukashi
Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!
QWERDF
33 år
Jag har aldrig ätit tartex. :(
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från JWL
Citat från natsukashi
Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!
Din brud verkar ju gilla det annars! (om det är din brud? Hon verkar länka till dig iafl.)
theblackicicle
Tjej, 36 år
Låter som en trasa.. Wettex.
Hade det i min veg janssons i julas, då smakade det ingenting så var helt ok :D
volney
Tjej, 34 år
broccoligratäng MUMS
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från JWL
Citat från queenobscenee
smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ
Mm, det smakar konstgjort tycker jag!
Citat från natsukashi
Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!
Haft en tub i kylskåpet hur länge som helst nu. Kanske borde slänga den? är ju aldrig nån som kommer äta upp den ändå
QWERDF
33 år
Citat från natsukashi
Citat från XinfernoX
Jag har aldrig ätit tartex. :(
Fy skäms. Det är gott.
Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet