Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:39
Nona 35 år

måste nästan testas!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:39
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Snacka inte skit om tartex.

Tartex och smörgåsgurka på lingongrova. Åhåhåhåh<3

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:40
JWL Kille, 35 år

Citat från queenobscenee


Tartex är sjukt äckligt :(

ÅH, kloka människa.

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:41
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från JWL


Citat från queenobscenee

Tartex är sjukt äckligt :(

ÅH, kloka människa.


smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:41
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Jesuisuntortue


Snacka inte skit om tartex.

Tartex och smörgåsgurka på lingongrova. Åhåhåhåh<3


This this this. Jag vill ha tartex nu men är pank. D: D:

Sofia Tjej, 32 år

590 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:44
Sofia Tjej, 32 år

Men är ni dumma, tartex och smörgås gurka är ju asgott!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:44
JWL Kille, 35 år

Citat från queenobscenee


smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ[/i]

Mm, det smakar konstgjort tycker jag!

Citat från natsukashi

Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:45
QWERDF 33 år

Jag har aldrig ätit tartex. :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:45
natsukashi Kille, 60 år

Citat från JWL


Citat från natsukashi

Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!

Din brud verkar ju gilla det annars! (om det är din brud? Hon verkar länka till dig iafl.)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:46
theblackicicle Tjej, 36 år

Låter som en trasa.. Wettex.


Hade det i min veg janssons i julas, då smakade det ingenting så var helt ok :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:46
natsukashi Kille, 60 år

Citat från XinfernoX


Jag har aldrig ätit tartex. :(

Fy skäms. Det är gott.

volney Tjej, 34 år

1 442 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:46
volney Tjej, 34 år

broccoligratäng MUMS

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:46
JWL Kille, 35 år

Citat från Sofia


Men är ni dumma, tartex och smörgås gurka är ju asgott!

Kom inte och släng i folk massa dumma idéer i folk nu Sofia :<

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:46
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från JWL


Citat från queenobscenee

smakar bara stark gäst eller nåt sånt o.o BLÄ

Mm, det smakar konstgjort tycker jag!

Citat från natsukashi

Du kan få min tub, den går inte åt i första taget kan jag lova!


Haft en tub i kylskåpet hur länge som helst nu. Kanske borde slänga den? är ju aldrig nån som kommer äta upp den ändå

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:47
QWERDF 33 år

Citat från natsukashi


Citat från XinfernoX

Jag har aldrig ätit tartex. :(

Fy skäms. Det är gott.


Vad det smaka? Vägrar tro att det smakar jäst.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet