Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:33
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Nypotatis heter det era 08or !!!
Småland power !!!


Ey, vilken förolämpning! :(

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:33
Octopussy Tjej, 34 år

gullpotätä

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:34
QWERDF 33 år

Jag vill ha klyftpotatis, men så hittar man inte de där två påsarna som far kom med i förrgår. D:

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:34
Nona 35 år

Citat från natsukashi


Du är från Wermland numera. Nypotatis or gtfo. >:(((((

Nä! Kan inte du bestämma.
Färskpotatis!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:35
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Nona


Citat från natsukashi

Du är från Wermland numera. Nypotatis or gtfo. >:(((((

Nä! Kan inte du bestämma.
Färskpotatis!


Jag är Gud. Nypotatis. Nigga plzzzzzzzz! >:(((((

snowdoll: Uppsala är bara en förort till Stockholm ;D;D;D;D;D;D

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:35
JWL Kille, 35 år

Citat från Nona


Hahah, det var också det första jag åt som veg faktiskt. Kan inte äta det längre, det går inte :<<[/i]

Fick en skev bild av vegetarianer från början.
Hade en kompis när jag var liten som var sjundedags adventist, de käkade i princip bara sojakorv och tartex.
Så jag har alltid tror att vegetarianer var så konstiga!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:36
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Tartex är faktiskt asgott. :(

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:36
JWL Kille, 35 år

Citat från Jesuisuntortue


Tartex är faktiskt asgott. :(

Tartex förstörde min barndom :<

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:36
Nona 35 år

Citat från natsukashi


Jag är Gud. Nypotatis. Nigga plzzzzzzzz! >:(((((

färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis
färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis färskpotatis

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:37
JWL Kille, 35 år

Citat från SachaNoel


Citat från Jesuisuntortue

Tartex är faktiskt asgott. :(

vad är tartex? o:


Ett slags vegetariskt pålägg på tub!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:37
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Uppsala är bara en förort till Stockholm ;D;D;D;D;D;D

Much better! :DD::D:D

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:37
Nona 35 år

Citat från JWL


Fick en skev bild av vegetarianer från början.
Hade en kompis när jag var liten som var sjundedags adventist, de käkade i princip bara sojakorv och tartex.
Så jag har alltid tror att vegetarianer var så konstiga!


Hahha :<
tartex? D:

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:38
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från SachaNoel


Citat från Jesuisuntortue

Tartex är faktiskt asgott. :(

vad är tartex? o:


Typ som leverpastej, fast utan lever!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:38
JWL Kille, 35 år

VAD ÄR DET MED ER!?!

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:39
SeverusSnape Tjej, 35 år

Tartex är sjukt äckligt :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet