Vegetarisk och Vegansk kost
Gillar typ inget med soja... Kanske sojafärs om den smakar tomat eller curry. Om jag inte har NÅT annat att äta vill säga..
Som sagt; gummi D:
Citat från Jesuisuntortue
Jävla pasta. Äter inte folk potatis längre? :(
Jag älskar potatis!
Föredrar det framför pasta :>
theblackicicle: eller hur!
potatis > pasta big time
men är så dryyygt att skala )':
längtar tills nypotatisen då man slipper det <3
Åh, färskpotatis. <3
Det är i stort sett den enda potatisen jag tycker är god. :>
Nypotatis heter det era 08or !!!
Småland power !!!
längtar tills sommaren :(
sitta ute och sippra isiga smoothiedrinkar, grilla majskolvar och busa ute hela nätterna
Hatar färskpotatis, går inte att göra potatismos på det :p
fd Halland power!
Men onT
Nudelsoppa eller potatismos? :D
EDIT: oooooh grillad majskolv *drool*
Jag är från småland, jag säger färskpotatis!
potatismos är så jävla gott
Kokt potatis är så jävla gott.
Fast jag längtar inte till sommaren! Bara massa jävla myggor överallt.
Citat från Nona
Jag är från småland, jag säger färskpotatis!
Du är från Wermland numera. Nypotatis or gtfo. >:(((((
Charlotte: Nudelsoppa, bara för att du är student!
Jesper:
Nudelsoppa it is :D brb
(Och vi får börja ha svensklektioner med alla- NYpotatis heter det ju, helt klart ;> )
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
