Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:25
theblackicicle Tjej, 36 år

Gillar typ inget med soja... Kanske sojafärs om den smakar tomat eller curry. Om jag inte har NÅT annat att äta vill säga..
Som sagt; gummi D:

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:25
Nona 35 år

Citat från Jesuisuntortue


Jävla pasta. Äter inte folk potatis längre? :(

Jag älskar potatis!
Föredrar det framför pasta :>

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:26
Nona 35 år

theblackicicle: eller hur!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:26
theblackicicle Tjej, 36 år

potatis > pasta big time
men är så dryyygt att skala )':
längtar tills nypotatisen då man slipper det <3

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:28
AlexNoir Tjej, 32 år

Åh, färskpotatis. <3
Det är i stort sett den enda potatisen jag tycker är god. :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:29
natsukashi Kille, 60 år

Nypotatis heter det era 08or !!!
Småland power !!!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:30
Octopussy Tjej, 34 år

längtar tills sommaren :(

sitta ute och sippra isiga smoothiedrinkar, grilla majskolvar och busa ute hela nätterna

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:30
himynameis Kille, 33 år

Hatar färskpotatis, går inte att göra potatismos på det :p

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:30
theblackicicle Tjej, 36 år

fd Halland power!

Men onT
Nudelsoppa eller potatismos? :D


EDIT: oooooh grillad majskolv *drool*

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:30
Nona 35 år

Jag är från småland, jag säger färskpotatis!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:31
Octopussy Tjej, 34 år

potatismos är så jävla gott

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:31
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Kokt potatis är så jävla gott.

Fast jag längtar inte till sommaren! Bara massa jävla myggor överallt.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:32
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Nona


Jag är från småland, jag säger färskpotatis!

Du är från Wermland numera. Nypotatis or gtfo. >:(((((

Charlotte: Nudelsoppa, bara för att du är student!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:33
theblackicicle Tjej, 36 år

Jesper:

Nudelsoppa it is :D brb
(Och vi får börja ha svensklektioner med alla- NYpotatis heter det ju, helt klart ;> )

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:33
lsidhjkjh Tjej, 32 år


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet