Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 17:58
kim Kille, 34 år

JWL: Må vara sant, men ord förändras också. Det jag menar är att de flesta vegetarianer är lakto-ovo eller något av det, om de inte skulle få kalla sig vegetarianer så skulle inte många vegetarianer kunna göra det.

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:02
kim Kille, 34 år

Citat från DuckOff


Korn!
Och sen vad man nu vill ha till det, men...
KORN!
Asgott.



Du menar quorn antar jag?

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:10
JWL Kille, 35 år

Citat från kim


JWL: Må vara sant, men ord förändras också. Det jag menar är att de flesta vegetarianer är lakto-ovo eller något av det, om de inte skulle få kalla sig vegetarianer så skulle inte många vegetarianer kunna göra det.

Mm, svårt att bestämma vad som är mest relevant:
Vad den som myntade uttrycket menade eller det som folk faktiskt förknippar uttrycket med.

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:12
lillHurricane Tjej, 35 år

Varför lägga så stor vikt vid vad folk kallar sig, det är väl inget man skyltar med ändå?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:17
natsukashi Kille, 60 år

Citat från lillHurricane


Varför lägga så stor vikt vid vad folk kallar sig, det är väl inget man skyltar med ändå?

Vill inte ha någon jävla falsk marknadsföring. :@@@

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:18
himynameis Kille, 33 år

Spagetti med cornfärssås <3

eller Sojakorv med spagetti, nam!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:19
JWL Kille, 35 år

Citat från lillHurricane


Varför lägga så stor vikt vid vad folk kallar sig, det är väl inget man skyltar med ändå?

Tror det är viktigt för folk som just inte har något viktigare att "skylta" med.

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:19
Nona 35 år

Sojakorv är äckligt :(

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:20
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från natsukashi


Citat från lillHurricane

Varför lägga så stor vikt vid vad folk kallar sig, det är väl inget man skyltar med ändå?

Vill inte ha någon jävla falsk marknadsföring. :@@@


Det känns fel att använda marknadsföring i det här sammanhanget, men jag förstår nog vad du menar..

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:22
JWL Kille, 35 år

Citat från Nona


Sojakorv är äckligt :(

Verkligen skitäckligt.
Trodde att vegetarianer bara levde på det när jag var liten, för de bjöd mig alltid på det :<

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:22
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från Nona


Sojakorv är äckligt :(

jag gillar sojakorv :(

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:23
Nona 35 år

Citat från JWL


Verkligen skitäckligt.
Trodde att vegetarianer bara levde på det när jag var liten, för de bjöd mig alltid på det :<


Hahah, det var också det första jag åt som veg faktiskt. Kan inte äta det längre, det går inte :<<

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:24
Nona 35 år

Citat från lillHurricane


jag gillar sojakorv :(

Jag tycker det smakar gummi :[

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 18:25
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jävla pasta. Äter inte folk potatis längre? :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet