Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:24
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Citat från Karin

Citat från KratzPMA

Citat från Freetown

säg något vegetariskt som smakar fisk :C

HHEHEHEHEHE
hehe hehe

!!!!!

är tvungen till HK:N :@@@@@@@@@


http://peppernoms.blogspot.com/2010/01/tofurakor.html

ttieep? (aa'

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:25
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Citat från natsukashi

Det finns inga gråzoner. ;>

så om man äter löpe är man köttätare?


Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:25
faxmaskinen Kille, 33 år

Äter man fisk/skaldjur är man väl mer en som äter i huvudsak vegetariskt än vegetarian.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:25
JWL Kille, 35 år

Citat från Apelsin


Det är helt upp till en själv om man äter löpe eller inte och ändå kallar sig vegetarian.

Awesome story bro.

stigtomta Kille, 36 år

2 321 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:26
stigtomta Kille, 36 år

Tacka Gud för quinoa och bulgur!

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:27
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från JWL


Citat från Apelsin

Det är helt upp till en själv om man äter löpe eller inte och ändå kallar sig vegetarian.

Awesome story bro.


Helt upp till en själv om man då gör något helt meningslöst xD

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:28
melilot Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.[/i]

Är jag den enda som accepterar att de kallar sig vegetarianer eller?
Jag tycker inte att vegetarian är någon slags fin stämpel som bara vissa förtjänar.
Låt dem kalla sig det bara de inte tvingar dig att kalla dem för det :@

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:28
JWL Kille, 35 år

Citat från Zalbeyx


Helt upp till en själv om man då gör något helt meningslöst xD[/i]

Är det meningslöst att vara vegetarian om man äter löpe? ._.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:31
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Citat från natsukashi

Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.

Är jag den enda som accepterar att de kallar sig vegetarianer eller?
Jag tycker inte att vegetarian är någon slags fin stämpel som bara vissa förtjänar.
Låt dem kalla sig det bara de inte tvingar dig att kalla dem för det :@


Fast det är ju lite som att säga att man är jude när man är katolik. :@

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:31
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från JWL


Citat från Zalbeyx

Helt upp till en själv om man då gör något helt meningslöst xD

Är det meningslöst att vara vegetarian om man äter löpe? ._.


Det är meningslöst att inte vara vegetarian och säga att man är det, about löpe i dunno, men t ex fisk xD

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:35
Nona 35 år

Natsu, take a chillpill. Slappna av i musklerna, du till och med skriver som om du blivit beemad med freeze-ray.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:38
JWL Kille, 35 år

Citat från Zalbeyx


Det är meningslöst att inte vara vegetarian och säga att man är det, about löpe i dunno, men t ex fisk xD[/i]

Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:39
Karin Tjej, 34 år

Citat från JWL


Citat från Zalbeyx

Det är meningslöst att inte vara vegetarian och säga att man är det, about löpe i dunno, men t ex fisk xD

Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>


Precis! Tack, fint att någon mer inte tycker att det är en tävling om vem som är mest true.

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:41
Nona 35 år

Citat från Karin


Citat från JWL

Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>

Precis! Tack, fint att någon mer inte tycker att det är en tävling om vem som är mest true.


Agree. Det är ju handlingen som räknas.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 15:42
natsukashi Kille, 60 år

Fast felaktig terminologi är ändå felaktig terminologi. >:(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet