Vegetarisk och Vegansk kost
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Freetown
Citat från Karin
Citat från KratzPMA
Citat från Freetown
säg något vegetariskt som smakar fisk :C
HHEHEHEHEHE
hehe hehe
!!!!!
är tvungen till HK:N :@@@@@@@@@
http://peppernoms.blogspot.com/2010/01/tofurakor.html
ttieep? (aa'
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Freetown
Citat från natsukashi
Det finns inga gråzoner. ;>
så om man äter löpe är man köttätare?
Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.
faxmaskinen
Kille, 33 år
Äter man fisk/skaldjur är man väl mer en som äter i huvudsak vegetariskt än vegetarian.
stigtomta
Kille, 36 år
Tacka Gud för quinoa och bulgur!
melilot
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.[/i]
Är jag den enda som accepterar att de kallar sig vegetarianer eller?
Jag tycker inte att vegetarian är någon slags fin stämpel som bara vissa förtjänar.
Låt dem kalla sig det bara de inte tvingar dig att kalla dem för det :@
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Freetown
Citat från natsukashi
Tekniskt sett, ja. På samma sätt som man inte är vegetarian om man äter fisk.
Är jag den enda som accepterar att de kallar sig vegetarianer eller?
Jag tycker inte att vegetarian är någon slags fin stämpel som bara vissa förtjänar.
Låt dem kalla sig det bara de inte tvingar dig att kalla dem för det :@
Fast det är ju lite som att säga att man är jude när man är katolik. :@
Nona
35 år
Natsu, take a chillpill. Slappna av i musklerna, du till och med skriver som om du blivit beemad med freeze-ray.
JWL
Kille, 35 år
Citat från Zalbeyx
Det är meningslöst att inte vara vegetarian och säga att man är det, about löpe i dunno, men t ex fisk xD[/i]
Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>
Karin
Tjej, 34 år
Citat från JWL
Citat från Zalbeyx
Det är meningslöst att inte vara vegetarian och säga att man är det, about löpe i dunno, men t ex fisk xD
Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>
Precis! Tack, fint att någon mer inte tycker att det är en tävling om vem som är mest true.
Nona
35 år
Citat från Karin
Citat från JWL
Känns rätt onödigt att skylta med att man är vegetarian överhuvudtaget, det är ett val som mycket annat i livet.
Orka bry sig om man är "true" vegetarian eller inte :>
Precis! Tack, fint att någon mer inte tycker att det är en tävling om vem som är mest true.
Agree. Det är ju handlingen som räknas.
natsukashi
Kille, 60 år
Fast felaktig terminologi är ändå felaktig terminologi. >:(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet