Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:04
kim Kille, 34 år

Zalbeyx: Är man vegetarian äter man inte skaldjur, man äter inte animalier utöver mejeri och ägg.
Fisk och skaldjur är INTE vegetariskt :p

Demi/Pesco-veg.s som kallar sig själv vegetarianer, det är dem som förvirrar folk.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:05
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från kim


Zalbeyx: Är man vegetarian äter man inte skaldjur, man äter inte animalier utöver mejeri och ägg.
Fisk och skaldjur är INTE vegetariskt :p

Demi/Pesco-veg.s som kallar sig själv vegetarianer, det är dem som förvirrar folk.


Ja de är lite småroliga individer de xD

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:08
kim Kille, 34 år

Det är egentligen ingen del av vegetarianism alls, det är snarare en annorlunda kost bara. Typ som att muslimer inte äter gris.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:09
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från kim


Det är egentligen ingen del av vegetarianism alls, det är snarare en annorlunda kost bara. Typ som att muslimer inte äter gris.

Fortfarande, paellafylld röd paprika så är jag nöjd.
ja, paella är till början vegetarisk, jävla nubs som ska ha i skaldjur och chilisås >_>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:11
QWERDF 33 år

Kål?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:26
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Zalbeyx


Citat från kim

Det är egentligen ingen del av vegetarianism alls, det är snarare en annorlunda kost bara. Typ som att muslimer inte äter gris.

Fortfarande, paellafylld röd paprika så är jag nöjd.
ja, paella är till början vegetarisk, jävla nubs som ska ha i skaldjur och chilisås >_>


Paella är ganska episkt. :D

BlueBERT Tjej, 31 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:28
BlueBERT Tjej, 31 år

Stekt rökt tofu med salt och peppar är nåt av det godaste som finns.<3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 10:29
natsukashi Kille, 60 år

Vi har inte rökt tofu i kalmar längre D: D: D: D:

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 13:35
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från natsukashi


Citat från Zalbeyx

Citat från kim

Det är egentligen ingen del av vegetarianism alls, det är snarare en annorlunda kost bara. Typ som att muslimer inte äter gris.

Fortfarande, paellafylld röd paprika så är jag nöjd.
ja, paella är till början vegetarisk, jävla nubs som ska ha i skaldjur och chilisås >_>

Stark Paella är ganska episkt. :D


fix'd

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:15
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Zalbeyx


Citat från natsukashi

Citat från Zalbeyx

Citat från kim

Det är egentligen ingen del av vegetarianism alls, det är snarare en annorlunda kost bara. Typ som att muslimer inte äter gris.

Fortfarande, paellafylld röd paprika så är jag nöjd.
ja, paella är till början vegetarisk, jävla nubs som ska ha i skaldjur och chilisås >_>

Stark Paella är ganska episkt. :D

fix'd


Föredrar paella som inte är stark faktiskt. Finns saker där hetta passar men Paella är inte en av dem. :c

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:19
natsukashi Kille, 60 år

Citat från SNELHEST


Vet inte vad jag ska laga för mat... vill ha något nyttigt

Friterad smördeg!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:19
Karin Tjej, 34 år

Citat från natsukashi


Citat från SNELHEST

Vet inte vad jag ska laga för mat... vill ha något nyttigt

Friterad smördeg!


:D:D:D:D

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:20
melilot Tjej, 32 år

Citat från Karin


Citat från KratzPMA

Citat från Freetown

säg något vegetariskt som smakar fisk :C

HHEHEHEHEHE


hehe hehe

!!!!!


är tvungen till HK:N :@@@@@@@@@

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:22
JWL Kille, 35 år

Citat från product


Citat från NemoJackson

Vissa äter ju vattendjur & är vegetarianer, jag gör dock inte det. Men jag känner vissa som gör det, det är då väl normalt?

Äter man fisk/skaldjur är man inte vegetarian.


Delvis!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2010 kl. 14:24
melilot Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Det finns inga gråzoner. ;>

så om man äter löpe är man köttätare?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet