Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:18
Karin Tjej, 34 år

Citat från XinfernoX


Varken bulgur eller kamutvete. :|

men vad ÄR det då??? :@@@

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:21
QWERDF 33 år

Karin:
Men jag vet inte.. :@@ Står på ryska och när jag googlar hittar jag ingenting.

pussy:
Ptja.. Min mat smakade i alla fall inte fisk och papper.
Skadar aldrig att testa igen. <:

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:31
QWERDF 33 år

Durumvete!!!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:35
QWERDF 33 år

Jaja, whatever. :( EHEHEHE

Gott med soltorkade tomater också. Brukar få i skolan.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:37
QWERDF 33 år

Testa! Bättre än ris och couscous.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:42
QWERDF 33 år

Jag är inte så värst förtjust i ris och har därför inte testat andra sorter förutom de vanligaste.
Får fylla skafferiet med de du nämnde då. :D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:47
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Jag är inte så värst förtjust i ris och har därför inte testat andra sorter förutom de vanligaste.
Får fylla skafferiet med de du nämnde då. :D


Testa Basmatiris. Det är obeskrivligt gott. :-->

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:50
QWERDF 33 år

ramses_den_II: Låter gott. :D

snowdoll: Det är ju "den vanliga". :p

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:51
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


snowdoll: Det är ju "den vanliga". :p

Nä, "det vanliga" är långkornigt ris. :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:52
QWERDF 33 år

Citat från snowdoll


Citat från XinfernoX

snowdoll: Det är ju "den vanliga". :p

Nä, "det vanliga" är långkornigt ris. :>


Jag skrev "de" i början och basmatris ingår i den gruppen. <;

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:52
melilot Tjej, 32 år

säg något vegetariskt som smakar fisk :C

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:54
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Jag skrev "de" i början och basmatris ingår i den gruppen. <;

Whut?

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:54
KratzPMA Kille, 37 år

Citat från Freetown


säg något vegetariskt som smakar fisk :C

HHEHEHEHEHE




hehe hehe

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:54
Karin Tjej, 34 år

Citat från KratzPMA


Citat från Freetown

säg något vegetariskt som smakar fisk :C

HHEHEHEHEHE




hehe hehe


!!!!!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 15:55
QWERDF 33 år

Fisk är ju vegetarisk! DUUUUUUUUUH


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet