Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:14
theblackicicle Tjej, 36 år

Mamma mobbar mig alltid för mina matvanor ):
Gjorde kladdkaka vid elvatiden förra veckan.. Men god mat är alltid god, oavsett tidpunkt.. Och har aldrig märkt nån skillnad om jag äter sent eller inte i sömn och sådär...

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:17
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Det är så skönt att sova när man har ätit. Åh.<3

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:19
theblackicicle Tjej, 36 år

Brukar folk inte säga att man sover sämre då? För energin går åt till att smälta maten? Eller var det tvärtom? Näää.. :/

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:19
QWERDF 33 år

sorgarendur:
När sover du egentligen, kvinna? :(

theblackicicle:
Du kanske inte märkt det direkt, men din kropp fick jobba extra under natten istället för att vila fullt ut som den skulle kunnat ha gjort. ^^

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:20
theblackicicle Tjej, 36 år

Den får aldrig vila fullt ut, så det gör varken till eller från ;>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:21
QWERDF 33 år

Jag vill inte veta vad du gör i sömnen.. o.o

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:22
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Det är ju det som är så skönt. När man har ätit blir man så trött, för att all energi behövs för att smälta maten. Då finns det ju inget bättre än att sova. Hur hälsosamt det är sen, det vet jag inte.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:22
theblackicicle Tjej, 36 år

Sover inte så mycket, mestadels vaknar jag eller så blir jag väckt (av Truls den lille busen ;@ ).. Sover dåligt nuförtiden (:

EDIT: Speaking of. Orkar inte ha datorn i knät längre, ska stänga av! Byebye och godnatt, folks!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:33
Octopussy Tjej, 34 år

Cpmätt på morotspancakes :((((((( fast :)))))))

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 00:25
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Nu har jag fixat varma mackor! :D

STEAMPUNK Kille, 32 år

395 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 00:27
STEAMPUNK Kille, 32 år

gräs! (;

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 02:07
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från CoreyKay


gräs! (;

AHUUHeuhAUuhehuehuUHaheuheUhauUEuhUAhujheuheuhUHEhuweu




Det enda kött är berikat på är lameness-protein.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 12:43
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag tänkte vara lite som alla andra, och göra piroger idag! Kanske.

Annars så har jag en fänkål som ligger här till ingen nytta. Om någon har någon häftig idé med fänkål är jag öppen för tips!
Men om jag inte minns fel är man lite antifänkål i den här tråden, inte sant?

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 13:46
faxmaskinen Kille, 33 år

Okej alla, jag har undvikit löpe som vegetarian, men nu läste jag nyss att vassle (som finns i typ allt D:) skulle vara en biprodukt av löpe, eller nåt likande. Blev fett förvirrad av all info så kan nån påläst upplysa mig plx?

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2010 kl. 13:55
faxmaskinen Kille, 33 år

Tackar!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet