Vegetarisk och Vegansk kost
Citat från natsukashi
Fett sugen på piroger, för hungrig för att göra piroger. FML. :(
nomnomnom!
asgoda blevrom :3
Haha, åh vilka söta, dem ser ut som små ufon! :D
Eller hur! Små knubbiga ufon :>
Citat från queenobscenee
Citat från XinfernoX
snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*
queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!
Kan du tipsa om nån bra sida? :D
http://www.goodstore.se/
http://www.vegshop.se/
Finns säkert fler, har inte letat så mycket då jag få tag på allt jag vill ha.
Kan ge tips på utländska sidor också. <:
Citat från XinfernoX
Citat från queenobscenee
Citat från XinfernoX
snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*
queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!
Kan du tipsa om nån bra sida? :D
http://www.goodstore.se/
http://www.vegshop.se/
Finns säkert fler, har inte letat så mycket då jag få tag på allt jag vill ha.
Kan ge tips på utländska sidor också. <:
Tack!
det får du gärna göra :)
körde in en form med abergine-skivor, paprika, äpple, majs, tomat, tranbär, m.m. i ugnen idag.
frukt och grönsaker är underskattat!
^Nu blev jag hungrig.
Imorgon blir det "glass" på frysta bananer till frukost.
Så ni som har två eller tre bananer där hemma, släng in dem i frysen över natten!
Sedan mixar ni dem med bär, lite kokosmjölk och kanel. Toppa med vad ni vill och ät!
Längtar till frukosten. <3
hehe jag ska käka potatis med sås till frukost, har jag planerat :D
Jag ska testa bananglass med chokladtopping, bär och nötter något dag! :D
Ska äta köpta mackor med natriumglutamat med margarin på nom nom nom /provocerar
JAG VILL HA VARMA MACKOR, MEN JAG ORKAR INTE GÅ TILL KÖKET.
Typ som filéer av Korn, sen typ någon sås till och ris lr ngt. MH gott.
åsen typ om man äter mjölkrodukter så är det gått med tomat och mozzarella sallad MH
Citat från CTRLZ
Citat från Jesuisuntortue
JAG VILL HA VARMA MACKOR, MEN JAG ORKAR INTE GÅ TILL KÖKET.
ta mina
Ja tack!
Ofta ni äter elva på kvällen? Inte bra det, fyy!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet