Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 17:48
Nona 35 år

Citat från natsukashi


Fett sugen på piroger, för hungrig för att göra piroger. FML. :(




nomnomnom!
asgoda blevrom :3

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 17:49
AlexNoir Tjej, 32 år

Haha, åh vilka söta, dem ser ut som små ufon! :D

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 17:51
Nona 35 år

Eller hur! Små knubbiga ufon :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 18:18
QWERDF 33 år

Citat från queenobscenee


Citat från XinfernoX

snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*

queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!

Kan du tipsa om nån bra sida? :D


http://www.goodstore.se/
http://www.vegshop.se/

Finns säkert fler, har inte letat så mycket då jag få tag på allt jag vill ha.
Kan ge tips på utländska sidor också. <:

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 20:42
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från XinfernoX


Citat från queenobscenee

Citat från XinfernoX

snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*

queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!

Kan du tipsa om nån bra sida? :D

http://www.goodstore.se/
http://www.vegshop.se/

Finns säkert fler, har inte letat så mycket då jag få tag på allt jag vill ha.
Kan ge tips på utländska sidor också. <:


Tack!
det får du gärna göra :)

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 22:43
mikado Tjej, 32 år

körde in en form med abergine-skivor, paprika, äpple, majs, tomat, tranbär, m.m. i ugnen idag.
frukt och grönsaker är underskattat!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 22:48
lsidhjkjh Tjej, 32 år

^Nu blev jag hungrig.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 22:56
QWERDF 33 år

Imorgon blir det "glass" på frysta bananer till frukost.
Så ni som har två eller tre bananer där hemma, släng in dem i frysen över natten!
Sedan mixar ni dem med bär, lite kokosmjölk och kanel. Toppa med vad ni vill och ät!
Längtar till frukosten. <3

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 22:58
theblackicicle Tjej, 36 år

hehe jag ska käka potatis med sås till frukost, har jag planerat :D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 22:59
AlexNoir Tjej, 32 år

Jag ska testa bananglass med chokladtopping, bär och nötter något dag! :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:05
natsukashi Kille, 60 år

Ska äta köpta mackor med natriumglutamat med margarin på nom nom nom /provocerar

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:06
lsidhjkjh Tjej, 32 år

JAG VILL HA VARMA MACKOR, MEN JAG ORKAR INTE GÅ TILL KÖKET.

PAWSUP Tjej, 32 år

239 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:07
PAWSUP Tjej, 32 år

Typ som filéer av Korn, sen typ någon sås till och ris lr ngt. MH gott.

åsen typ om man äter mjölkrodukter så är det gått med tomat och mozzarella sallad MH

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:09
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från CTRLZ


Citat från Jesuisuntortue

JAG VILL HA VARMA MACKOR, MEN JAG ORKAR INTE GÅ TILL KÖKET.

ta mina


Ja tack!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 23:12
QWERDF 33 år

Ofta ni äter elva på kvällen? Inte bra det, fyy!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet