Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:19
QWERDF 33 år

snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*

queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!

CharliesName Kille, 35 år

3 695 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:20
CharliesName Kille, 35 år

Jag åt nån jävla morotsburgare på Arvika förra sommaren, å fy fan, trodde jag skulle bli vegetarian den dagen.

No Kille, 33 år

1 989 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:23
No Kille, 33 år

Typ vegetariska biffar :D gjorde av svampar typ det e gott <:

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:28
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Kan ordnas till picknicken. :*

Detta kallar jag service! ;--D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:28
QWERDF 33 år

Citat från CharliesName


Jag åt nån jävla morotsburgare på Arvika förra sommaren, å fy fan, trodde jag skulle bli vegetarian den dagen.

JAG VISSTE ATT DU TYCKTE OM MORÖTTER!!! ;DD

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:29
QWERDF 33 år

Citat från snowdoll


Citat från XinfernoX

Kan ordnas till picknicken. :*

Detta kallar jag service! ;--D


Jag står till er tjänst. ;>

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 01:29
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


Jag står till er tjänst. ;>

Jävlar vad vi ska laga mat! :D

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 10:16
Zalbeyx Kille, 36 år

mm kräftor

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 11:48
SeverusSnape Tjej, 35 år

Citat från XinfernoX


snowdoll:
Kan ordnas till picknicken. :*

queenobscenee:
Beställa från internt är alltid smidigt!


Kan du tipsa om nån bra sida? :D

ilo Tjej, 31 år

233 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 12:11
ilo Tjej, 31 år

Jag brukar göra linssoppa ja! Hur gott som helst! Dess värre kan jag inte ge något riktigt recept för jag är en sådan som gillar att improvisera så det blir aldrig sig likt, men det blir alltid ett smaskigt resultat!
Men ungefärligt så brukar jag ha i gröna & röda linser, vatten, en halv grönsaksbuljongtärning, rotfrukter & grönsaker, t.ex. kålrot, palsternacka, ingefära, morötter, purjolök, gul lök, potatis. Sen kan jag ha i krossade tomater, lite sweet chili sås & massa curry!
Jättegott faktiskt.
Ett råd när man lagar mat är att man måste VÅGA, stoppa i lite vad som helst, som inte står i receptet och så kan det helt plötsligt bli en helt ny supergod maträtt! Hur tror ni alla andra recept uppfanns, jo, genom att IMPROVISERA!

Så fram till spisen och laga nu, använd er fantasi!

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 13:18
JWL Kille, 35 år

Kan någon här receptet till mandel"kött"bullar?

Nona 35 år

5 613 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 15:21
Nona 35 år

Citat från XinfernoX


http://www.minnasmat.se/2010/01/vegetariska-piroger/

Ska testa de här nu!
Bbl med resultat :D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 16:30
SeverusSnape Tjej, 35 år

Har precis sätt in en veg-lasagne i ugnen. Första gången jag gör lasagne efter det receptet, så ska bli spännande att se resultatet :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 16:32
natsukashi Kille, 60 år

Fett sugen på piroger, för hungrig för att göra piroger. FML. :(

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
2 mars 2010 kl. 16:46
JWL Kille, 35 år

Mina mandelbullar luktar gott i alla fall, detta blir spännande!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet