Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 22:50
bobloblaw Tjej, 32 år

Zalbeyx
Inte kålpaj?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 22:55
theblackicicle Tjej, 36 år

purjolök </3
gillar ingen lök.. förutom vitlök vid enstaka tillfällen ):

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:00
Karin Tjej, 34 år

Citat från Karin


ok, snälla, tips på simpel maträtt att göra med sojafärs, jag är sämst på att vara kreativ i köket.
--------------------------------------------------------------------------

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:00
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från bobloblaw


Zalbeyx
Inte kålpaj?


Jo det också
Men het curry med banan,cashew och purjolök låter gott just nu :3
iofs så kanske en liten bobloblaw låter gott också...hmm :3

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:04
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Zalbeyx


Citat från bobloblaw

Zalbeyx
Inte kålpaj?

Jo det också
Men het curry med banan,cashew och purjolök låter gott just nu :3
iofs så kanske en liten bobloblaw låter gott också...hmm :3


skaru äta mig? med kål på? :D

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:22
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från bobloblaw


Citat från Zalbeyx

Citat från bobloblaw

Zalbeyx
Inte kålpaj?

Jo det också
Men het curry med banan,cashew och purjolök låter gott just nu :3
iofs så kanske en liten bobloblaw låter gott också...hmm :3

skaru äta mig? med kål på? :D


inte nödvändigtvis kål ;)

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:23
lsidhjkjh Tjej, 32 år

KÅÅÅÅÅÅÅLASÅS, HÖHÖHÖHÖH.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:23
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Jesuisuntortue


KÅÅÅÅÅÅÅLASÅS, HÖHÖHÖHÖH.

Best translations ever >_>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:25
QWERDF 33 år

Ey! Det här är en tråd för vegetarisk mat! Här ska ingen ätas!!

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:25
Karin Tjej, 34 år

men hallå! tips på vad jag kan göra med min jävla sojafärs? :(

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:26
theblackicicle Tjej, 36 år

Fylla paprikor och in i ugnen?


EDIT: Har för mig jag fick rätt goda fyllda paprikor för några år sen..
Med ris, sojafärs, och nån gegga (tomat kanske?). Nötter hade nog med funkat (:

bertfjert Kille, 31 år

1 652 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:26
bertfjert Kille, 31 år

Citat från Karin


men hallå! tips på vad jag kan göra med min jävla sojafärs? :(

gör tacos :(

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:27
Karin Tjej, 34 år

Citat från GODIS


Citat från Karin

men hallå! tips på vad jag kan göra med min jävla sojafärs? :(

gör tacos :(


gillar inte tacos längre :(:(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:28
QWERDF 33 år

Gör piroger? :D

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 23:30
Karin Tjej, 34 år

Citat från XinfernoX


Gör piroger? :D

langa recept, jag är handikappad i köket :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet