Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:21
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Heinz


De ser ju ut som fitta.

Herrejösses, vad äter du för piroger? :(

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:23
faxmaskinen Kille, 33 år

Citat från snowdoll


Citat från Heinz

De ser ju ut som fitta.

Herrejösses, vad äter du för piroger? :(


Den kan du ju klura på ett tag... ;-D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:36
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Heinz


Den kan du ju klura på ett tag... ;-D

Gor(e)by's? :)

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:39
faxmaskinen Kille, 33 år

Citat från snowdoll


Gor(e)by's? :)

Ahaha. Ja det var dem jag tänkte på. Har faktiskt inte ätit veggopiroger :O
Hemmagjorda kanske inte får det där obehagliga utseendet.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:45
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Heinz


Ahaha. Ja det var dem jag tänkte på. Har faktiskt inte ätit veggopiroger :O
Hemmagjorda kanske inte får det där obehagliga utseendet.


Haha, gör't! Dem är mycket godare och sedan ser dem något fräschare ut. Dem ser ut som små inbakade pizzor. :>

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:48
faxmaskinen Kille, 33 år

Efter att ha googlat recept blev jag stört sugen.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:50
QWERDF 33 år

Mina som jag gjorde för inte så länge sedan. n_n

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:51
faxmaskinen Kille, 33 år

Fortfarande, ska vi gifta oss?

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 18:57
QWERDF 33 år

Jag har redan en fruga.. Som egentligen är otrogen mot mig hela tiden.
Överväger jag en skilsmässa så javisst! <;

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 19:36
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från natsukashi


Citat från theblackicicle

Sitter och äter Jespers vegangegga nu.. Nåt av det godaste jag ätit på väldigt väldigt länge! Fy fan vad smaskens!!!!!!

vad äter du till den? :D


couscous som rekommenderat, vilket var toppen! hade nog kört på ris annars :D

saxx Tjej, 32 år

6 544 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 20:20
saxx Tjej, 32 år

Citat från XinfernoX


[i]Mina som jag gjorde för inte så länge sedan. n_n

Gud. Jag har just klämt ett par smörgåsar. Är jättemätt, håller på att spy.
Så får jag se denna bild. Jag är hungrig igen!!11!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 20:27
QWERDF 33 år

saxx:
Spy och ät mer kvinna! :D

xmileyx:
Kan det bli gott med pastasallad tro? (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 22:37
theblackicicle Tjej, 36 år

Fan nu måste jag äta upp resterna av jespers vegangegga... Var för gott för mitt eget bästa!!!! :D

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 22:40
Zalbeyx Kille, 36 år

mm curry

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2010 kl. 22:42
theblackicicle Tjej, 36 år

mm banan


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet