Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:25
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Svamp är bäst.
Jag har missbrukat trattkantareller på sista tiden.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:27
theblackicicle Tjej, 36 år

Svamp har jag aldrig gillat... Smaklöst och läskig konstistens..
Men raggmunk är <3 Med lingonsylt :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:29
natsukashi Kille, 60 år

Gillar typ bara shitake och portabello. x>

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:35
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag såg ett spännande recept idag, med fylld portabellohatt. Jävlar vad sugen jag blev. :(

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:48
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag har förresten en aubergine i kylen...
Funderar på att göra något lasagneaktigt av den!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 12:53
theblackicicle Tjej, 36 år

Aubergine och sånt har jag heller aldrig riktigt fattat grejen med... (Gillar typ inga grönsaker, dumt nog D: )

Det var nånting jag grillade nångång, typ aubergine/squash/vadsomnuärvad, och det blev helt okej för hade massa pinjenötter till.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 13:05
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Aubergine är grymt.
Men då är jag en sådan som gillar allt.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 13:09
theblackicicle Tjej, 36 år

Jag är typ jättekräsen ))): Tror mamma blev glad när jag flyttade hemifrån / började laga mer egen mat...

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 17:19
QWERDF 33 år

Hoho, Goodstore var en rätt trevlig liten affär. Synd att jag bara hade 300 spänn med mig.
Köpte lite ekologiskt te, kryddor, buljong och "skräpmat"!
De röda linserna har recept, på baksidan, på en soppa som jag tänkt göra nu.
Glömde tandkräm så jag ska dit på måndag igen. xD

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 17:20
QWERDF 33 år

Aubergineröra.. Munorgasm. <3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 18:37
QWERDF 33 år

Nu känns det som att jag spamar i den här tråden.. men men.
Halva receptet är snodd från förpackningens baksida och hälften har jag hittat på själv.

1 dl röda linser
Vatten (vettefan hur mycket jag tog)
3 msk krossade tomater
1 riven morot
Purjolök
Rucola
Ärtskott
1 buljongtärning
1 msk sirap
1 tsk chilipulver
Mango curry (ovanligt x)
Olivolja

Stark och mumsig soppa. <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 18:57
natsukashi Kille, 60 år

Skulle inte kalla det där starkt bruden !!!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 18:59
QWERDF 33 år

Stark och stark, det ryker lite i munnen. :o
Ska ha i mer chilipulver nästa gång!

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 19:09
AlexNoir Tjej, 32 år

Buljong är så sjukt vidrigt. :--<

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 19:19
QWERDF 33 år

Stfu. Jag köpte faktiskt ekologisk på Goodstore. :@


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet