Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
26 februari 2010 kl. 19:29
AlexNoir Tjej, 32 år

Still äckligt. :--<

mikado Tjej, 32 år

1 750 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 01:22
mikado Tjej, 32 år

jag gjorde världens godaste kvällsmat/fika idag.
deg gjord av kesella och grahamsmjöl som jag plattade ut.
sedan la jag en klick med fyllning i mitten (jag körde med
mandelmassa/mjölk/snabbkaffe/mörkchoklad och blåbär/vaniljkesella/choklad)
och så vek jag upp kanterna så det blev en boll.
en stund inne i ugnen på 200 grader och vips,
galet gott!

imorgon ska jag steka skivad aubergine :D

TurzTurz Kille, 39 år

1 218 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 01:43
TurzTurz Kille, 39 år

Citat från natsukashi


Skulle inte kalla det där starkt bruden !!!

beror väll iof på vad för något chilipulver hon fått tag på ^^

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 02:47
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Vicotnic


Citat från natsukashi

Skulle inte kalla det där starkt bruden !!!

beror väll iof på vad för något chilipulver hon fått tag på ^^


vanligt chilipulver är ju vanlig röd peppar ^^
annars hade det stått typ cayenne / habanero / piri piri ^^

hjalmar4sgurl Tjej, 30 år

67 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 02:55
hjalmar4sgurl Tjej, 30 år

Falaffel, couscous, all sallad är välkommen, linssoppa, hallonpaj, veg. lasagnge = lasange med grönsaker i istället för köttfärs =D
M.m :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 10:25
natsukashi Kille, 60 år

gåre göra paj på lingon?

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 10:32
sten Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


gåre göra paj på lingon?

Som typ... Lingonpaj?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 10:36
natsukashi Kille, 60 år

Haha, finns det? Orkar inte googla.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 10:46
sten Tjej, 32 år

natsukashi:
Jag har något minne av att min mormor lagat det åt mig någon gång för mååånga år sedan, har även minne av att det inte alls var gott.
Hur menade du då? Göra typ.. pajbotten på lingon? :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:03
natsukashi Kille, 60 år

Hallonpaj, fast med lingon. Serveras med lingonsylt. (h)

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:06
sten Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Hallonpaj, fast med lingon. Serveras med lingonsylt. (h)

Med typ smuldeg som botten? Det var nog så min mormor hade det.
Jag tyckte inte om det, men jag tycker inte om lingon heller så. :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:07
natsukashi Kille, 60 år

I love 'em!

http://www.recept.nu/1.276694/leila_lindholm/kakor_tartor/frukt_bar/leilas_lingonpaj

kanske borde veganisera. Verkar vara bra skit!

saxx Tjej, 32 år

6 544 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:23
saxx Tjej, 32 år

Pappa köpte mig en fin liten bok med massa recept igår! :D

lau Tjej, 31 år

3 249 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:23
lau Tjej, 31 år

Citat från saxx


Pappa köpte mig en fin liten bok med massa recept igår! :D

DET GJORDE MIN MAMMA MED! :(

saxx Tjej, 32 år

6 544 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2010 kl. 11:25
saxx Tjej, 32 år

Citat från ASSRAPE


DET GJORDE MIN MAMMA MED! :(

Vilka underbara föräldrar vi har :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet