Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 15:34
melilot Tjej, 32 år

ah, hade det imorse!

tänkte mer någon maträtt :c

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 15:51
natsukashi Kille, 60 år

Langa bärbräcket. Lingon is my loverboi 4ever

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 16:03
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Lingon. <3

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 16:26
natsukashi Kille, 60 år

1kg rotselleri? Låter lite väl mycket. :A

Gillar inte soppor, de smakar alltid som om det skulle vara fisk i dem. Och det är äckligt.
Tomat eller avokadosoppa är de enda sopporna jag klarar av. <3

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:13
theblackicicle Tjej, 36 år

Vad var det folk snackade om icas egna sojafärs? Ser ok ut tycker jag, minns inte vad folk sa om den... (:

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:15
QWERDF 33 år

Att den är vegansk. :p

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:17
theblackicicle Tjej, 36 år

Ser vegansk ut ^___^

Rehydrerat sojaprotein, rapsolja, salt, kryddor (svartpeppar, vitpeppar, koriander, muskotnöt), aromer, jästextrakt, färgämne (sockerkulör), druvsocker och lökpulver.


EDIT: Faktiskt enda veganska färsen jag sett här! Så jag är glad. (:
Har btw storhandlat nu, så ska göra Jespers gryta så fort jag kan :D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:23
QWERDF 33 år

Jag funderar på att åka till goodstore efter skolan eftersom jag slutar tidigare.
Imorgon kommer studiebidraget, så det blir att storhandla för min del också!

Accidents Kille, 34 år

3 292 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:28
Accidents Kille, 34 år

h3h3h3, improviserade ihop en fruktsallad nyss.

Mango
Apelsin
Jordgubbar
Tinade hallon + blåbär

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:28
theblackicicle Tjej, 36 år

Jag vill också bo nära nån såndär bra affär ))):
Fick mitt idag.. Och jag är cool, storhandlade för 300 kr... Varav ganska mycket var vaniljsojamjölk... Jag är ekonomisk ;D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:29
QWERDF 33 år

Fruktsallad är übersvår att göra!

åh.. nu blev jag sugen på jordgubbar. :(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:31
QWERDF 33 år

theblackicicle:

Jag bor verkligen inte nära.. 1.5 timme om jag åker hemifrån mig.
Varför inte bli mer ekonomisk och börja göra egen mjölk? ;o
Måste ta och göra havremjölk under lovet och kanske rismjölk också!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:32
theblackicicle Tjej, 36 år

Citat från Inferno


theblackicicle:
Jag bor verkligen inte nära.. 1.5 timme om jag åker hemifrån mig.
Varför inte bli mer ekonomisk och börja göra egen mjölk? ;o
Måste ta och göra havremjölk under lovet och kanske rismjölk också!


Jaha ojdå!! Nä då var det inte nära :p
Gjorde faktiskt egen chokladhavremjölk, men det var ingen hit... Vill dock testa cashewmjölk! :D


FRUKTSALLAD!!! <3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:40
QWERDF 33 år

Havremjölk med chokladsmak låter inte så frestande. Köpte en med vaniljsmak för någon vecka sedan. Seriöst... så... jävla... god! Drack upp hela förpackningen på en dag. Jag som inte är så förtjust i vaniljsmak. :o

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 20:42
theblackicicle Tjej, 36 år

Innan jag hittade vaniljsojamjölken som är UNDERBAR att blanda med oboy gillade jag typ bara chokladhavremjölk..!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet