Vegetarisk och Vegansk kost
ah, hade det imorse!
tänkte mer någon maträtt :c
Langa bärbräcket. Lingon is my loverboi 4ever
Lingon. <3
1kg rotselleri? Låter lite väl mycket. :A
Gillar inte soppor, de smakar alltid som om det skulle vara fisk i dem. Och det är äckligt.
Tomat eller avokadosoppa är de enda sopporna jag klarar av. <3
Vad var det folk snackade om icas egna sojafärs? Ser ok ut tycker jag, minns inte vad folk sa om den... (:
Att den är vegansk. :p
Ser vegansk ut ^___^
Rehydrerat sojaprotein, rapsolja, salt, kryddor (svartpeppar, vitpeppar, koriander, muskotnöt), aromer, jästextrakt, färgämne (sockerkulör), druvsocker och lökpulver.
EDIT: Faktiskt enda veganska färsen jag sett här! Så jag är glad. (:
Har btw storhandlat nu, så ska göra Jespers gryta så fort jag kan :D
Jag funderar på att åka till goodstore efter skolan eftersom jag slutar tidigare.
Imorgon kommer studiebidraget, så det blir att storhandla för min del också!
h3h3h3, improviserade ihop en fruktsallad nyss.
Mango
Apelsin
Jordgubbar
Tinade hallon + blåbär
Jag vill också bo nära nån såndär bra affär ))):
Fick mitt idag.. Och jag är cool, storhandlade för 300 kr... Varav ganska mycket var vaniljsojamjölk... Jag är ekonomisk ;D
Fruktsallad är übersvår att göra!
åh.. nu blev jag sugen på jordgubbar. :(
theblackicicle:
Jag bor verkligen inte nära.. 1.5 timme om jag åker hemifrån mig.
Varför inte bli mer ekonomisk och börja göra egen mjölk? ;o
Måste ta och göra havremjölk under lovet och kanske rismjölk också!
Citat från Inferno
theblackicicle:
Jag bor verkligen inte nära.. 1.5 timme om jag åker hemifrån mig.
Varför inte bli mer ekonomisk och börja göra egen mjölk? ;o
Måste ta och göra havremjölk under lovet och kanske rismjölk också!
Jaha ojdå!! Nä då var det inte nära :p
Gjorde faktiskt egen chokladhavremjölk, men det var ingen hit... Vill dock testa cashewmjölk! :D
FRUKTSALLAD!!! <3
Havremjölk med chokladsmak låter inte så frestande. Köpte en med vaniljsmak för någon vecka sedan. Seriöst... så... jävla... god! Drack upp hela förpackningen på en dag. Jag som inte är så förtjust i vaniljsmak. :o
Innan jag hittade vaniljsojamjölken som är UNDERBAR att blanda med oboy gillade jag typ bara chokladhavremjölk..!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet