Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 20:34
theblackicicle Tjej, 36 år

varm macka med oliver och ketchup :D

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 20:59
QWERDF 33 år

Ketchup... eeuw!

Hmm, indiskt mat låter gött. Ska prova laga något i helgen.
Langa recept på grytor och soppor?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 21:03
theblackicicle Tjej, 36 år

Ketchup piffar upp allt!
Även om det är onyttigt och sådär...

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 21:07
QWERDF 33 år

Jag slutade äta ketchup när jag var typ 12. Fattar inte hur folk kan ha det överallt.
Min syrra hade ketchup i riset som jag gjorde igår... Det såg ju.. gott ut? o_o

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 21:08
faxmaskinen Kille, 33 år

Ingen dissar Heinz.

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
24 februari 2010 kl. 22:50
theblackicicle Tjej, 36 år

Hihi gör kladdkaka nu! :D
Smeten är sååååå god <3

EDIT: nu är jag äckelmätt...

kim Kille, 34 år

2 258 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 00:31
kim Kille, 34 år

Jag köpte 500G orostade, osaltade cashewnötter och torkade tranbär. Kostade 40 pix, billigare än det där "Naturgodiset" eller vad de marknadför sig som. Det var väldigt gott, och mättande. Så jag delade med min kompis och hans bror, alla 3 tyckte det var djävulskt gott.

Köptes för Netto för den som vill veta, bor typ 100m från Netto, eller något i den stilen.


Vad kan man göra på cashewnötter och torkad frukt förutom müsli och cashewmjölk? o:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 11:05
natsukashi Kille, 60 år

Citat från pussy


Det godaste ever, om man nu dricker kaffe som jag gör, är att ha i ett kryddmått kanel i koppen också.

oh lord


kardemumma medans man brygger!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 11:07
natsukashi Kille, 60 år

Inferno: Gör äkta vindaloo. :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 11:11
theblackicicle Tjej, 36 år

Jag gjorde en jättegod sallad för nån månad sen med cashewnötter i... Brukar ha dem som tilltugg eller i grytor (:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 11:13
natsukashi Kille, 60 år

Cashewnötter. <3

pussy: abo jiddrar do eller?

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 11:26
Celine Tjej, 34 år

kanel medans man brygger. tards.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 13:40
natsukashi Kille, 60 år

Sluta vara så konservativ!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 15:25
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag vet inte vad jag ska äta, och snart ska jag handla. Något tips?

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2010 kl. 15:32
melilot Tjej, 32 år

Vad kan man ha honung i?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet