Vegetarisk och Vegansk kost
Den här tråden gör mig alltid så hungrig, även fast jag är jättemätt.
Det är skumt.
Och, natsukashi, vad har du för spännande på smörgåstårtan!?
Har aldrig ätit smörgåstårta... :/ Är det nåt att hurra för?
Smörgåstårta är som en vanlig smörgås, fast större!
Gillar man smörgåsar så.. :D
Gillar typ bara smörgås med marmelad (jordgubb, hallon eller morot), så är kanske inget för mig :p
Faaaaaaaaaaan..... Varför nämnde du marmelad, kvinna? Vill ha!
Jordgubbssylt på macka är asgott. <3
(Woho! 2000 inlägg)
Hehe! I'm a sucker for marmalade :D
Vårrullar med rödbetsallad = asgott
ghostface_kille:
Jag brukar ha allt det där på en liten smörgås.
Usch, men som det där beskrevs så hade jag nog inte gillat smörgåstårta..
Jag är snarare en flerlagers jordgubbsmarmeladsmacks-person :D
Pannkakor är awesome!
Grekisk pyttipanna är gott, med qournfilé istället för kött. (:
ghostface_kille:
Du får inte!
Varför borde vi dö? Typ nybakat bröd + smör + jordgubbssylt = heaven
ingen sylt är god förutom lingonsylt och åkerbärsylt.
men de ska inte vara på macka.
Sylt och marmelad är inte samma sak...
Fattar inte hur många gånger man måste säga det...
http://lmgtfy.com/?q=skillnad+marmelad+och+sylt
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet