Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:27
QWERDF 33 år

Yeah! Ska göra dem så goda att min mamma inte kommer längre vilja fylla dem med köttfärs igen.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:28
bobloblaw Tjej, 32 år

Yeaaah, you sneaky bastard :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:29
natsukashi Kille, 60 år

I approve of this!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:41
theblackicicle Tjej, 36 år

Gjorde kardemummabullar häromdagen, så idag käkade jag semla för första gången för i år.. Bättre sent än aldrig ^^

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:46
KratzPMA Kille, 37 år

Fast det är ju gott, om man är van vid att äta skiten dvs.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:47
QWERDF 33 år

Jag tänker börja baka semlor när jag känner för det. (6)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:52
theblackicicle Tjej, 36 år

jag har aldrig tänkt på att det är vanliga kardemummabullar som är semlebullar ):
Dock kom jag på att jag måste börja baka mer egna bullar! Satan vad gott det är med nybakta bullar <3

TurzTurz Kille, 39 år

1 218 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:55
TurzTurz Kille, 39 år



Ugnsrostade rotfrukter med blomkålssoppa, ris och surbröd med guacamole



Pressa chili och blanda med olja, soja, paprikapulver, grillkrydda och salt.
Hacka morötter, fänkål, kålrot, palsternacka, sprid över en oljad plåt med hasselnötter och små röda lökar. Pensla med oljan och in i ugnen på en 220 grader.

Hacka blomkålen, kok i buljong, mixa

koka råris med curry, koriander, grillkrydda och spiskummin
Fräs up purjolök och morötter tillsätt sedan riset

avokado+pressad chili och gul lök+cayenpeppar+lime+soygurt

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 19:57
QWERDF 33 år

Var du tvungen att posta den där bilden också? :((
Känner för att laga något riktigt gott, men vi har bara makaroner hemma.

Edit: Man ska inte ha grillkrydda och salt!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:06
QWERDF 33 år

Mattanten som gör min mat bjöd mig på två äpplen idag. :$

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:06
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag gjorde ett helt jävla gäng med vegburgare i tisdags.
Funderar på att plocka upp en ur frysen nu.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:08
QWERDF 33 år

Jaaa! Burgare kan jag ju göra. Kommer inte ta mer än 20 minuter.
*påff*

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:17
mandis Tjej, 32 år

Vicotnic: MUMS!!! :D måste testas.

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:18
faxmaskinen Kille, 33 år

Varje gång jag går in och läser den här tråden blir jag mer och mer övertygad om att jag vill att Inferno ska bli min fru.

TurzTurz Kille, 39 år

1 218 forumsinlägg

Skrivet:
18 februari 2010 kl. 20:22
TurzTurz Kille, 39 år

Citat från upprorsfeber


Vicotnic: MUMS!!! :D måste testas.

nomnomnomnom


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet