Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 14:09
melilot Tjej, 32 år

Okej! skall testa asap ;)

marmeladkorven Kille, 35 år

96 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 14:11
marmeladkorven Kille, 35 år

Kornbitar<3

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 14:11
melilot Tjej, 32 år

förresten, kör man dem i ugnen eller steker eller...?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 14:13
natsukashi Kille, 60 år

Just det. De kan både kokas och stekas. Hört att stekta är godare. Men beroende på hur många du gör så testa båda. De ska nog bara koka i 5-6 minuter, annars löser degen upp sig om jag gissar rätt!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 18:36
QWERDF 33 år

Svennar.. Pelmeni ska kokas, inget annat!

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:26
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Svennar.. Pelmeni ska kokas, inget annat!

Nej käften. jag är inte svenne och de ska stekas :C

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:31
QWERDF 33 år

Men jag är ryss och säger att de ska kokas! Annars är det inte pelmeni. D:

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:32
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Men jag är ryss och säger att de ska kokas! Annars är det inte pelmeni. D:

Haha, jag är också ryss juuuu. Men nä, kokade suger :<

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:35
QWERDF 33 år

Vad lär din mamma dig egentligen? ¬_¬

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:37
bobloblaw Tjej, 32 år

Jag har alltid ätit stekta, vet inte ens varför! Kokta är bleh :< Men min syster och mamma och typ.. alla andra gillar kokta.

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
16 februari 2010 kl. 20:40
QWERDF 33 år

Antar att alla inte gillar kokt deg. ^^
Nu blev jag sugen på vareniki. Med typ potatismos eller bär.. ååh<33

KratzPMA Kille, 37 år

3 914 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:05
KratzPMA Kille, 37 år

Ska ni göra balkanmat, köp Vegeta, de har fan skiten i allt men det är fedt gott.

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:13
melilot Tjej, 32 år

do not like salt!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:18
QWERDF 33 år

Jag ska fan ta och göra pelmeni med någon rolig fyllning i helgen.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 18:19
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Jag ska fan ta och göra pelmeni med någon rolig fyllning i helgen.

Go for it, yay! Berätta sen hur det gick plz


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet