Vegetarisk och Vegansk kost
Okej! skall testa asap ;)
Kornbitar<3
förresten, kör man dem i ugnen eller steker eller...?
Just det. De kan både kokas och stekas. Hört att stekta är godare. Men beroende på hur många du gör så testa båda. De ska nog bara koka i 5-6 minuter, annars löser degen upp sig om jag gissar rätt!
Svennar.. Pelmeni ska kokas, inget annat!
Men jag är ryss och säger att de ska kokas! Annars är det inte pelmeni. D:
Vad lär din mamma dig egentligen? ¬_¬
Jag har alltid ätit stekta, vet inte ens varför! Kokta är bleh :< Men min syster och mamma och typ.. alla andra gillar kokta.
Antar att alla inte gillar kokt deg. ^^
Nu blev jag sugen på vareniki. Med typ potatismos eller bär.. ååh<33
Ska ni göra balkanmat, köp Vegeta, de har fan skiten i allt men det är fedt gott.
do not like salt!
Jag ska fan ta och göra pelmeni med någon rolig fyllning i helgen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet