Vegetarisk och Vegansk kost
Har ätit vårrullar tre dagar i rad nu, underbart<3
haha, jag är en sån jävla periodare när det kommer till mat alltså.
Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D
Idag åt jag en smörgås.
Den var god.
:(
orkar inte göra mat atm
Citat från madworld
Haha jag har också perioder. Har nästan endast ätit falafel de senaste två veckorna.
SKa äta det imorgon med :D
För någon månad sen åt jag bara rödbetsallad. Helt galet!
Citat från natsukashi
Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D
ris + avokado + persilja och andra grejer.
Citat från Freetown
Citat från natsukashi
Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D
ris + avokado + persilja och andra grejer.
Tror inte på avokado i det. :(
Funderar på valnötter, ris och paprika!
avokado är ju asagott i det! Trodde inte heller att det funkade, förrän jag fick det på restaurang och det var awesome
Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D
Fast nästa projekt är nog pelmeni.
Åh, avokado. <3
Citat från natsukashi
Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D
Fast nästa projekt är nog pelmeni.
Hann aldrig nalla receptet från mamma, men ska försöka ringa henne ikväll!
Citat från natsukashi
Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D
Fast nästa projekt är nog pelmeni.
Man äter dem ju kalla?
Persilja <//3
stfu
persilja är mumma
Citat från Freetown
Citat från natsukashi
Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D
Fast nästa projekt är nog pelmeni.
Man äter dem ju kalla?
Värms de inte innan? Inte orkat leta recept.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet