Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 00:53
solitarymoment Tjej, 33 år

Har ätit vårrullar tre dagar i rad nu, underbart<3

haha, jag är en sån jävla periodare när det kommer till mat alltså.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 00:55
natsukashi Kille, 60 år

Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D

supergeek Tjej, 33 år

5 406 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 00:58
supergeek Tjej, 33 år

Idag åt jag en smörgås.
Den var god.
:(
orkar inte göra mat atm

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 01:01
solitarymoment Tjej, 33 år

Citat från madworld


Haha jag har också perioder. Har nästan endast ätit falafel de senaste två veckorna.
SKa äta det imorgon med :D


För någon månad sen åt jag bara rödbetsallad. Helt galet!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 11:39
melilot Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D

ris + avokado + persilja och andra grejer.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 11:43
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Citat från natsukashi

Vindolmar, vad brukar ni fylla med? :D

ris + avokado + persilja och andra grejer.


Tror inte på avokado i det. :(

Funderar på valnötter, ris och paprika!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 11:44
melilot Tjej, 32 år

avokado är ju asagott i det! Trodde inte heller att det funkade, förrän jag fick det på restaurang och det var awesome

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 14:55
natsukashi Kille, 60 år

Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D

Fast nästa projekt är nog pelmeni.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 15:40
AlexNoir Tjej, 32 år

Åh, avokado. <3

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 17:44
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D

Fast nästa projekt är nog pelmeni.


Hann aldrig nalla receptet från mamma, men ska försöka ringa henne ikväll!

melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 18:38
melilot Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D

Fast nästa projekt är nog pelmeni.


Man äter dem ju kalla?

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 21:40
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Persilja <//3

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 21:43
QWERDF 33 år

stfu
persilja är mumma

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 21:43
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Inferno


stfu
persilja är mumma


this

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 21:50
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Freetown


Citat från natsukashi

Trodde inte att du gillade varm avokado? För om jag inte har helt fel så körs väl vindolmarna i ugn? :o
Aja, inte så svårt att göra olika fyllningar ändå. Blir lite roligare att äta då också. :D

Fast nästa projekt är nog pelmeni.

Man äter dem ju kalla?


Värms de inte innan? Inte orkat leta recept.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet