Vegetarisk och Vegansk kost
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från bobloblaw
Citat från Inferno
Citat från lamagrowl
oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?
Bli vegan!
ja, detta !!!
--------------------------------------------------------------------------
faxmaskinen
Kille, 33 år
På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D
Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från Heinz
På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D
Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.
Stekt potatis och hemgjord bearnaise!
warhol
Tjej, 34 år
så jävla svårt att göra egen bea haha fixar det sällan !
faxmaskinen
Kille, 33 år
Citat från natsukashi
Citat från Heinz
På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D
Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.
Stekt potatis och hemgjord bearnaise!
Eller så kör man falafelrulle. Oh så gott.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från warhol
så jävla svårt att göra egen bea haha fixar det sällan !
Bara gjort vegansk, sjukt enkelt faktiskt!
theblackicicle
Tjej, 36 år
Har varit vegetarian i typ 13 år ):
och på senare tid vegan...
QWERDF
33 år
Det tog mig två år att gå från pescetarian till vegan. Fyfan vad dålig jag är. :(
Edit: Fast jag åt fisk typ högst tio gånger under de åtta månaderna.
AlexNoir
Tjej, 32 år
Har varit vegeterian sedan 2,5 år tillbaka och vegan har jag varit sedan november, hihi. :>
natsukashi
Kille, 60 år
Förra månaden, 25'te. 6 månader vegan.
Mars någon gång, sex år vegetarian!
Störst epenis !!!!!!!!!!!!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet