Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:19
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från lamagrowl


oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?

ÄT KÖTT :DD Nejmen.. vegetarisk festmåltid!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:22
QWERDF 33 år

Citat från lamagrowl


oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?

Bli vegan!

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:23
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Citat från lamagrowl

oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?

Bli vegan!


ja, detta !!!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:24
natsukashi Kille, 60 år

Citat från bobloblaw


Citat från Inferno

Citat från lamagrowl

oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?

Bli vegan!

ja, detta !!!

--------------------------------------------------------------------------

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:26
faxmaskinen Kille, 33 år

På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D

Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:26
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från bobloblaw


Citat från Inferno

Citat från lamagrowl

oooh, på onsdag har jag varit vegetarian i ett halvår. can't wait, hur ska jag fira?

Bli vegan!

ja, detta !!!

--------------------------------------------------------------------------

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:28
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Heinz


På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D

Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.


Stekt potatis och hemgjord bearnaise!

warhol Tjej, 34 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:30
warhol Tjej, 34 år

så jävla svårt att göra egen bea haha fixar det sällan !

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:30
faxmaskinen Kille, 33 år

Citat från natsukashi


Citat från Heinz

På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D

Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.

Stekt potatis och hemgjord bearnaise!


Eller så kör man falafelrulle. Oh så gott.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:31
natsukashi Kille, 60 år

Citat från warhol


så jävla svårt att göra egen bea haha fixar det sällan !

Bara gjort vegansk, sjukt enkelt faktiskt!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:31
QWERDF 33 år

Citat från Heinz


På torsdag har jag varit vegetarian i en vecka, hur ska jag fira? :D

Nä, men den här tråden bevakas från och med nu.


Drick havremjölk med vaniljsmak. Trodde aldrig den skulle vara så god. (Y)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:31
theblackicicle Tjej, 36 år

Har varit vegetarian i typ 13 år ):

och på senare tid vegan...

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:32
QWERDF 33 år

Det tog mig två år att gå från pescetarian till vegan. Fyfan vad dålig jag är. :(

Edit: Fast jag åt fisk typ högst tio gånger under de åtta månaderna.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:32
AlexNoir Tjej, 32 år

Har varit vegeterian sedan 2,5 år tillbaka och vegan har jag varit sedan november, hihi. :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
15 februari 2010 kl. 22:33
natsukashi Kille, 60 år

Förra månaden, 25'te. 6 månader vegan.
Mars någon gång, sex år vegetarian!

Störst epenis !!!!!!!!!!!!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet