Vegetarisk och Vegansk kost
Aha, så det var inte mer intressant än så. :(
De är nog de bästa kryddorna ever. Fast vanligt chilipulver är äckligt. Piripiri är godare. Ett hett tips. ;) (jag sa det där bara för ordvitsen, ni får slå mig.)
ghostface_kille: Jag förstår fortfarande inte vilken bög du snackar om. ;((
På tal om kakao och chili. Köpte en blandning av det igår. Fett gott att ha i choklad.
På söndag ska jag våldgästa min sjuka kompis med en annan tjej och jag ska göra sushi åt dem.
Sedan så ska vi nog prova att göra lite veganska semlor. ;D
Choklad med chili är fettgott ju! :o
God, men het! :>
Het är bra! Raaawrr.
link]ghostface_kille;
Du får presentera mig för honom.
snowdoll:
Har ju sagt att jag inte sysslar med sådant!
On: Var hittar jag de bästa recept på semlor?
Man tackar!
Åt vårrullar idag. Galet gott verkligen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet