Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:18
AlexNoir Tjej, 32 år

Aha, så det var inte mer intressant än så. :(

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:37
natsukashi Kille, 60 år

De är nog de bästa kryddorna ever. Fast vanligt chilipulver är äckligt. Piripiri är godare. Ett hett tips. ;) (jag sa det där bara för ordvitsen, ni får slå mig.)

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 18:53
QWERDF 33 år

ghostface_kille: Jag förstår fortfarande inte vilken bög du snackar om. ;((

På tal om kakao och chili. Köpte en blandning av det igår. Fett gott att ha i choklad.

På söndag ska jag våldgästa min sjuka kompis med en annan tjej och jag ska göra sushi åt dem.
Sedan så ska vi nog prova att göra lite veganska semlor. ;D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 20:05
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Haha, den chokladen är jättestark. :(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 20:32
QWERDF 33 år

Choklad med chili är fettgott ju! :o

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 21:35
AlexNoir Tjej, 32 år

God, men het! :>

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 21:36
QWERDF 33 år

Het är bra! Raaawrr.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 21:38
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Het är bra! Raaawrr.

Försöker du stöta på mig? :(

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 22:00
QWERDF 33 år

link]ghostface_kille;
Du får presentera mig för honom.

snowdoll:
Har ju sagt att jag inte sysslar med sådant!

On: Var hittar jag de bästa recept på semlor?

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 22:02
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Inferno


Har ju sagt att jag inte sysslar med sådant!

Aha okeYY. :$$

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 22:53
QWERDF 33 år

Man tackar!

Octopussy Tjej, 34 år

940 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 00:19
Octopussy Tjej, 34 år

Citat från SNELHEST


Koriander är för övrigt typ en av de bästa kryddorna

times two

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 00:25
solitarymoment Tjej, 33 år

Åt vårrullar idag. Galet gott verkligen.

warhol Tjej, 34 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 00:49
warhol Tjej, 34 år

Citat från maddie


smoothiebög var jag förr

banan, jordgubbar
blandjuice & apelsinjuice
2 matskedar olivolja

iz awesome


olivolja i smoothie ??

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 01:50
natsukashi Kille, 60 år

Citat från ghostface_kille


köper inte att ha blandjuice i.

This!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet