Vegetarisk och Vegansk kost
melilot
Tjej, 32 år
varm avokado är så vidrigt
natsukashi
Kille, 60 år
otroligt homosexuellt!
har faktiskt funderat på att bli smoothiebög
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
Åh, jag måste nog också vara toasthora idag.
natsukashi
Kille, 60 år
Do it!
Har slut på avokado nu däremot ... tror jag.
AlexNoir
Tjej, 32 år
Jag har blivit currybög.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från snowdoll
Jag har blivit currybög.
Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.
natsukashi
Kille, 60 år
Haha, fan vad skumt det måste se ut. Fast jag antar att du bor ensam.
Jag ska baka majsbröd tills imorgon. Jag är dessutom sjukt sugen på att göra pelmeni, rysk mat är <3 ibland. Typ piroger.
AlexNoir
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.
Yes! :)
Oh, är det gott? :>
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
Haha, fan vad skumt det måste se ut. Fast jag antar att du bor ensam.
Jag ska baka majsbröd tills imorgon. Jag är dessutom sjukt sugen på att göra pelmeni, rysk mat är <3 ibland. Typ piroger.
Kör på pelmeni! :>
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från snowdoll
Citat från natsukashi
Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.
Yes! :)
Oh, är det gott? :>
Yes, i alla fall i gul curry. <:
Bobloblaw: Måste bara få med morsan på det!
Bibblis: Jag kräver bilder på detta, nu!
natsukashi
Kille, 60 år
Nice!
Nu blir det mer toast, har inte tid att laga bra mat idag, ska reta fulla 16åringar. :D
AlexNoir
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
Yes, i alla fall i gul curry. <:
Vad ger kakaon för egenskaper i till exempelvis en currygryta? :>
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från snowdoll
Citat från natsukashi
Yes, i alla fall i gul curry. <:
Vad ger kakaon för egenskaper i till exempelvis en currygryta? :>
Dopaminkickar !!!
Nejmen, den ger en smak av kakao helt enkelt? En smak av kakao som passar bra ihop med curryn. ;>
Och så ger den en brunaktig färg, vilket kan vara lite tråkigt, men man överlever!
thearbitur
Tjej, 32 år
Kakao förstärker alla andra smaker med.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet