Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
melilot Tjej, 32 år

2 877 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:45
melilot Tjej, 32 år

varm avokado är så vidrigt

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:45
natsukashi Kille, 60 år

otroligt homosexuellt!

har faktiskt funderat på att bli smoothiebög

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:49
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Åh, jag måste nog också vara toasthora idag.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:50
natsukashi Kille, 60 år

Do it!
Har slut på avokado nu däremot ... tror jag.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:51
AlexNoir Tjej, 32 år

Jag har blivit currybög.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:52
natsukashi Kille, 60 år

Citat från snowdoll


Jag har blivit currybög.

Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:57
natsukashi Kille, 60 år

Haha, fan vad skumt det måste se ut. Fast jag antar att du bor ensam.

Jag ska baka majsbröd tills imorgon. Jag är dessutom sjukt sugen på att göra pelmeni, rysk mat är <3 ibland. Typ piroger.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:57
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.

Yes! :)
Oh, är det gott? :>

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:58
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Haha, fan vad skumt det måste se ut. Fast jag antar att du bor ensam.

Jag ska baka majsbröd tills imorgon. Jag är dessutom sjukt sugen på att göra pelmeni, rysk mat är <3 ibland. Typ piroger.


Kör på pelmeni! :>

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:00
natsukashi Kille, 60 år

Citat från snowdoll


Citat från natsukashi

Nice, curry är episkt. Blanda ner typ 2 tsk kakao nästa gång. Och kanske lite socker om du inte gillar beska.

Yes! :)
Oh, är det gott? :>


Yes, i alla fall i gul curry. <:

Bobloblaw: Måste bara få med morsan på det!

Bibblis: Jag kräver bilder på detta, nu!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:04
natsukashi Kille, 60 år

Nice!

Nu blir det mer toast, har inte tid att laga bra mat idag, ska reta fulla 16åringar. :D

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:04
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


Yes, i alla fall i gul curry. <:

Vad ger kakaon för egenskaper i till exempelvis en currygryta? :>

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:06
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från ghostface_kille


den är god

Najs (Y)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:07
natsukashi Kille, 60 år

Citat från snowdoll


Citat från natsukashi

Yes, i alla fall i gul curry. <:

Vad ger kakaon för egenskaper i till exempelvis en currygryta? :>


Dopaminkickar !!!

Nejmen, den ger en smak av kakao helt enkelt? En smak av kakao som passar bra ihop med curryn. ;>
Och så ger den en brunaktig färg, vilket kan vara lite tråkigt, men man överlever!

thearbitur Tjej, 32 år

154 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 17:15
thearbitur Tjej, 32 år

Kakao förstärker alla andra smaker med.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet