Vegetarisk och Vegansk kost
Zalbeyx
Kille, 36 år
Citat från product
Citat från Zalbeyx
men tjåck :c det är inte föräns nästa tisdag, vafan börjar alla nu för >_>
För att det är sjukt gott.
Det är också chupa cholu men det är inte säsong för det än eller hur?
Man kan ju inte bara börja fira jul i juli t ex?
Ni stör ordningen :c
Sexybiatch
Tjej, 33 år
gris. häst . ko . katt, hund, kanin , hamster, harar, älg, räv, rådjur, kamel, råtta, kyckling, får, get. MUMS vi lever inte utan KÖTT !!!!!!!
MAN SKA ÄTA ALLA DJUR : SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAA GOTTT!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3
bobloblaw
Tjej, 32 år
Citat från Sexybiatch
gris. häst . ko . katt, hund, kanin , hamster, harar, älg, räv, rådjur, kamel, råtta, kyckling, får, get. MUMS vi lever inte utan KÖTT !!!!!!!
MAN SKA ÄTA ALLA DJUR : SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAA GOTTT!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3
om du ska hålla på och trolla överallt kan du väl sluta faila på det?
Zalbeyx
Kille, 36 år
Veganer petar inte bort mandelmassan va? Det godaste på en semla som GÖR DET TILL EN SEMLA >:(!
AlexNoir
Tjej, 32 år
Nein. :(
Zalbeyx
Kille, 36 år
Ingen semla innan 16:e feb :c inge tjuvstart!
natsukashi
Kille, 60 år
dra åt helvete matdagar, jag är tjock vilken jävla dag jag vill
QWERDF
33 år
Vem har sagt något om bögar?
natsukashi
Kille, 60 år
ja jilar bögar
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
Citat från natsukashi
dra åt helvete matdagar, jag är tjock vilken jävla dag jag vill
Rätta takter!
natsukashi
Kille, 60 år
Jag har blivit en toasthora, smörgåsgrill <3.
Fyllning = margarin, soltorkade tomater och avokado.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet