Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:39
sten Tjej, 32 år

Citat från Zalbeyx


men tjåck :c det är inte föräns nästa tisdag, vafan börjar alla nu för >_>

För att det är sjukt gott.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:40
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från product


Citat från Zalbeyx

men tjåck :c det är inte föräns nästa tisdag, vafan börjar alla nu för >_>

För att det är sjukt gott.


Det är också chupa cholu men det är inte säsong för det än eller hur?
Man kan ju inte bara börja fira jul i juli t ex?
Ni stör ordningen :c

Sexybiatch Tjej, 33 år

59 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:40
Sexybiatch Tjej, 33 år

gris. häst . ko . katt, hund, kanin , hamster, harar, älg, räv, rådjur, kamel, råtta, kyckling, får, get. MUMS vi lever inte utan KÖTT !!!!!!!
MAN SKA ÄTA ALLA DJUR : SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAA GOTTT!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:41
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Sexybiatch


gris. häst . ko . katt, hund, kanin , hamster, harar, älg, räv, rådjur, kamel, råtta, kyckling, får, get. MUMS vi lever inte utan KÖTT !!!!!!!
MAN SKA ÄTA ALLA DJUR : SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAA GOTTT!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3


om du ska hålla på och trolla överallt kan du väl sluta faila på det?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:42
Zalbeyx Kille, 36 år

Veganer petar inte bort mandelmassan va? Det godaste på en semla som GÖR DET TILL EN SEMLA >:(!

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:43
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från Zalbeyx


Veganer petar inte bort mandelmassan va? Det godaste på en semla som GÖR DET TILL EN SEMLA >:(!

åh fy, mandelmassa smakar så jävla hemskt

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:49
AlexNoir Tjej, 32 år

Citat från Zalbeyx


Veganer skulle snarare peta bort grädden.

Mandelmassa är dock osmakligt så i mitt fall skulle den ryka också.

AlexNoir Tjej, 32 år

7 650 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:58
AlexNoir Tjej, 32 år

Nein. :(

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
10 februari 2010 kl. 23:59
Zalbeyx Kille, 36 år

Ingen semla innan 16:e feb :c inge tjuvstart!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 00:09
natsukashi Kille, 60 år

dra åt helvete matdagar, jag är tjock vilken jävla dag jag vill

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 01:08
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från SNELHEST


Mandelmassan är godast på hela semlan
--------------------------------------------------------------------------

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 14:40
QWERDF 33 år

Vem har sagt något om bögar?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 14:59
natsukashi Kille, 60 år

ja jilar bögar

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:14
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Citat från natsukashi


dra åt helvete matdagar, jag är tjock vilken jävla dag jag vill

Rätta takter!

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
11 februari 2010 kl. 16:41
natsukashi Kille, 60 år

Jag har blivit en toasthora, smörgåsgrill <3.

Fyllning = margarin, soltorkade tomater och avokado.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet