Vegetarisk och Vegansk kost
Krattiz, precis, hittade inte ordet. Goodstore i mitt hierta. Rökt tofu är fän inte att leka med, stört godis.
Haha sjukt oväntad produkt! Får bli en raid där nästa gång man åker till hufvudstaden.
Rökt tofu har försvunnit ur markattas sortiment verkar det som. Så jävla ledsen över det, bästa som fanns att grilla.
Ohoo, I like Findus :D
allt vegetariskt är gott
Citat från Gravekeeper
allt vegetariskt är gott
Nä, jag hatar Sweet Sour-sås. Och det är vegetariskt. Gud vad jag avskyr det.
Och pesto. Och typ massa andra saker som timjan tillsammans med morötter.
Och grapefruit. D:
Citat från natsukashi
Citat från Gravekeeper
allt vegetariskt är gott
Nä, jag hatar Sweet Sour-sås. Och det är vegetariskt. Gud vad jag avskyr det.
Och pesto. Och typ massa andra saker som timjan tillsammans med morötter.
Och grapefruit. D:
du kan ju inte hata pesto eller grape wtf man! D:
Tomat- och linssoppa :D
Citat från Kidcrash
Citat från KratzPMA
Haha sjukt oväntad produkt! Får bli en raid där nästa gång man åker till hufvudstaden.
Hisar's -> Goodstore -> Nivå22
Haha jag har aldrig vågat äta där, brukar gå förbi där men det ser så jävla tacky ut!
Men jag är fett på, let's hit this shit!
Fick svamp- och kikärtsfylld paprika i skolan idag. Det var rätt nice.
Jag köpte käk på Hisar's två gånger under min praktikperiod. Man blev faktiskt väldigt mätt på bara en burgare, vilket jag inte brukar bli. För övrigt gillar jag inte var de har sitt ställe. Skitkul att äta och samtidigt ha en vacker utsikt av likdelar.
Jag vill också baka något!
god mat helt enkelt :D
Citat från ghostface_kille
[img]http://smulfoto.blogg.se/images/2010/soya_73440242.jpg[img]
fettonsdag
Gaaah, ser sjukt gott ut! :<
Citat från ghostface_kille
fettonsdag
men tjåck :c det är inte föräns nästa tisdag, vafan börjar alla nu för >_>
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet