Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:48
natsukashi Kille, 60 år

Försöker du supa mig under bordet?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:51
theblackicicle Tjej, 36 år

Nej, jag försöker få dig att supa mig under bordet mentalt :D

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:52
natsukashi Kille, 60 år

Hm, vet inte om jag lyckas!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:53
theblackicicle Tjej, 36 år

Antagligen inte, för jag grundade just med makaroner... Jag kan verkligen inte låta bli denna undersökta pastasort... <3
Kvittar vilken tidpunkt det är, blir jag sugen på makaroner måste jag äta det! :D

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 16:45
Kidcrash Kille, 35 år

protip för er som vill ha vegansk snabbmat i stockholm:

Hötorgshallarna, åk ner för rulltrappan och ta vänster och sikta på torkad frukt/nötter/allehanda, precis bakom den avdelningen ligger Hisar's. Balkan/turk fastfood med både vegetariskt och veganskt.

Veganburgare:
spenatbiff
rösti
tomat
isbergssallad
feferoni
vindolmar
valfri sås, te.x. aubergineröra, ajvar(stark eller mild), tzatsiki, potatissallad eller vitlöksås.

Brödet i sig är mörkt, fluffigt, segt(i benämning tuggmotstånd), saftigt, stort.

Burgaren kostar 35:- och är stor som två Big Mac, för 45:- så får du valfri läsk.

Veganburgare, mild ajvar och en burk trocadero är en stående klassiker, kan varmt rekommenderas.

Efter går man och provsmakar nötter, frukt och diverse ting.
SCORE.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 16:51
natsukashi Kille, 60 år

Kidden: är tsatzikin vegansk också? Jag gillar inte ajvar eller baba gounegg eller vad det heter. :A

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 17:27
Kidcrash Kille, 35 år

Inte testat, bara aubergine och ajvar. Och aubergineröran är ju mosad aubergine, vitlök och olivolja.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 17:29
lsidhjkjh Tjej, 32 år

NU SKA JAG GÖRA PIZZA! BRB.

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 17:56
Kidcrash Kille, 35 år

okej!

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 20:11
lsidhjkjh Tjej, 32 år


;);););)

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 20:12
QWERDF 33 år

Åååh.. körsbärstomater...
I hate you.

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 20:13
lsidhjkjh Tjej, 32 år

:D

Körsbärstomater, oliver, vitlök och höstkantareller. Mmmm..

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 15:22
QWERDF 33 år

Champinjoner, bambuskott och långa, gröna bönor stekta i sojagrädde och kryddade med mango curry.
Äter med fullkornspasta. Blev lite besviken för att bambuskott är så smaklösa..

hannahsoderberg Tjej, 31 år

441 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 15:24
hannahsoderberg Tjej, 31 år

Köpte en bok som hette typ "100 vegetariska rätter" hittade en awesome wock i den!

QWERDF 33 år

6 783 forumsinlägg

Skrivet:
8 februari 2010 kl. 15:31
QWERDF 33 år

Citat från pussy


Körbärstomater är ju fruktansvärt äckligt

Sluta ljuga.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet