Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 00:31
theblackicicle Tjej, 36 år

Tycker det var så otroligt charmigt! Mina kompisar döpte sina hamstrar till Tequila, Baileys och Malibu. Kände att jag ville gå mot strömmen :D
(Min förra kanin hette Ninen, så tror jag blivit bättre på namn iaf! Haha)

OnT
Morot är gott :D

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 00:59
ward Tjej, 36 år

Off Topic!

Gå tillbaks till den röda tråden tack!

ward Tjej, 36 år

2 331 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:03
ward Tjej, 36 år

Morot!
Äntligen tillbaks till ämnet!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:04
theblackicicle Tjej, 36 år

På tal om morot

Gjorde en jättekonstig röra för ett tag sen som innehöll morot, paprika, kidneybönor, nåt gojjs och en senapssörja (!)... När jag åt det då tyckte jag inte det var så vidare gott men frös ändå in resterna. Idag åt jag dem, och fy satan vad gott det var! :D Var säkert moroten som gjorde kicken ;)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:07
theblackicicle Tjej, 36 år

Det som var det konstiga! Liksom senapen pajade allting.. Fast efter infrysningen var det skitgott :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:14
theblackicicle Tjej, 36 år

Älskar såna där tömma-kylskåpet-geggor..!! Med massa tomatgrejs och chili i :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:18
theblackicicle Tjej, 36 år

Oh, har alltid massa majs hemma. Blir aldrig fel med majs i mat! :D
Et ttag körde jag stenhårt på sån där ärtor-morötterkonserv.. Sjukt najjs om man hade bråttom med maten, bara kirra en stuvning och köra i det till valfritt tillbehör :P

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:23
theblackicicle Tjej, 36 år

*drool*

Broccoli har jag problem med, min syrra älskade det för några år sen så vi åt det _varje_ dag... Tröttnat lite på det..
Men annars låter det sjukt gott! (: Kan ta paprika istället!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:26
theblackicicle Tjej, 36 år

Paprika har massa färg, och man kan bara steka den lite lätt (:
Hmm nu vet jag iaf vad jag ska ha till mat ikväll :D

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:27
theblackicicle Tjej, 36 år

Vet du ingefär hur mkt grädde du brukar ha? (:

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:32
theblackicicle Tjej, 36 år

Ah, ska testa! Danke <:

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:35
natsukashi Kille, 60 år

Jag är full och har slut på veganost. :(((

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:37
theblackicicle Tjej, 36 år

Aw, dagens i-landsproblem!

Käka nåt annat :D typ marmelad :p

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:37
natsukashi Kille, 60 år

Ska, när jag kommer hem! Sen skölja ner det med whiskey!

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 01:43
theblackicicle Tjej, 36 år

Morotsmarmelad! <3
Inne på min sista burk nu.. :/

Oho, låter finfint! Ta en åt mig också, will you? :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet