Vegetarisk och Vegansk kost
Tycker det var så otroligt charmigt! Mina kompisar döpte sina hamstrar till Tequila, Baileys och Malibu. Kände att jag ville gå mot strömmen :D
(Min förra kanin hette Ninen, så tror jag blivit bättre på namn iaf! Haha)
OnT
Morot är gott :D
Off Topic!
Gå tillbaks till den röda tråden tack!
Morot!
Äntligen tillbaks till ämnet!
På tal om morot
Gjorde en jättekonstig röra för ett tag sen som innehöll morot, paprika, kidneybönor, nåt gojjs och en senapssörja (!)... När jag åt det då tyckte jag inte det var så vidare gott men frös ändå in resterna. Idag åt jag dem, och fy satan vad gott det var! :D Var säkert moroten som gjorde kicken ;)
Det som var det konstiga! Liksom senapen pajade allting.. Fast efter infrysningen var det skitgott :D
Älskar såna där tömma-kylskåpet-geggor..!! Med massa tomatgrejs och chili i :D
Oh, har alltid massa majs hemma. Blir aldrig fel med majs i mat! :D
Et ttag körde jag stenhårt på sån där ärtor-morötterkonserv.. Sjukt najjs om man hade bråttom med maten, bara kirra en stuvning och köra i det till valfritt tillbehör :P
*drool*
Broccoli har jag problem med, min syrra älskade det för några år sen så vi åt det _varje_ dag... Tröttnat lite på det..
Men annars låter det sjukt gott! (: Kan ta paprika istället!
Paprika har massa färg, och man kan bara steka den lite lätt (:
Hmm nu vet jag iaf vad jag ska ha till mat ikväll :D
Vet du ingefär hur mkt grädde du brukar ha? (:
Ah, ska testa! Danke <:
Jag är full och har slut på veganost. :(((
Aw, dagens i-landsproblem!
Käka nåt annat :D typ marmelad :p
Ska, när jag kommer hem! Sen skölja ner det med whiskey!
Morotsmarmelad! <3
Inne på min sista burk nu.. :/
Oho, låter finfint! Ta en åt mig också, will you? :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet