Vegetarisk och Vegansk kost
Men sablans företag till att förvirra!!!!
Citat från theblackicicle
Men sablans företag till att förvirra!!!!
Känner likadant :<
Jag tror att det var all good så länge det hette råsocker, men nu har de bytt namn (troligtvis för att sockret inte kunde kallas "rå"socker längre)
Tycker man borde införa nån sorts "lag" om att varje livsmedelsföretag ska ha en vegansk konsult >:
Jag tycker att västerbotten kan använda vegetabiliskt "löpe". :(
Varför har man inte det i alla ostar?
Vilka ostar är det som har det hittills nu då? (:
Citat från uulin
Jag tycker att västerbotten kan använda vegetabiliskt "löpe". :(
Varför har man inte det i alla ostar?
Eller hur! När det ändå finns så varför inte använda det istället liksom?
Jag äter Västan nu, och den smakar absolut ingenting. Jag har inte hittat någon stark ost utan löpe, än.
ICA's egna innehåller inget löpe nei.
Förklara det där med löpe barb, att löpe är någon nymodehet och old school-ostar egentligen inte innehöll något löpe?
Funkar de bra på varma mackor och pizza och sådär? För det är det enda jag saknar...
Citat från theblackicicle
Funkar de bra på varma mackor och pizza och sådär? För det är det enda jag saknar...
Absolut, klassiker:
Baguette
Vitlökssmör
Mozzarella
In i ugnen typ 180grader så brödet får en gyllenbrun färg och att osten har smält någorlunda.
protip: visst kan nygräddat bröd vara mums, men köp ICA's egna två-pack för 14.90:-, mer valuta för pengarna och brödet är godare(!)
@ Kidcrash
Åååh *drool*... Fast det är såna saker man måste göra när man har några timmar för sig själv, för annars går man runt och stinker vitlök! Haha (:
Äsch! Vitlök är nyttigt, hellre det än att man går runt och luktar kött :>
för stekt kött som legat i kylen luktar fan inte krokus, fy fan alltså, och fettet som stelnar, jag får kväljningar.
Fyfan vad hungrig jag blir nu :c
Usch ja!
Men vitlök är sjukt gott! :D
Jag känner mig dålig, har en kycklingfilé liggande i frysen sen en kompis var o hälsade på... Tror jag ska ge bort den, känns dumt att slänga..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet