Vegetarisk och Vegansk kost

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:06
theblackicicle Tjej, 36 år

Men sablans företag till att förvirra!!!!

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:07
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från theblackicicle


Men sablans företag till att förvirra!!!!

Känner likadant :<

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:07
Reviendra Tjej, 36 år

Jag tror att det var all good så länge det hette råsocker, men nu har de bytt namn (troligtvis för att sockret inte kunde kallas "rå"socker längre)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:08
theblackicicle Tjej, 36 år

Tycker man borde införa nån sorts "lag" om att varje livsmedelsföretag ska ha en vegansk konsult >:

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:10
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag tycker att västerbotten kan använda vegetabiliskt "löpe". :(
Varför har man inte det i alla ostar?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:11
theblackicicle Tjej, 36 år

Vilka ostar är det som har det hittills nu då? (:

lillHurricane Tjej, 35 år

512 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:11
lillHurricane Tjej, 35 år

Citat från uulin


Jag tycker att västerbotten kan använda vegetabiliskt "löpe". :(
Varför har man inte det i alla ostar?


Eller hur! När det ändå finns så varför inte använda det istället liksom?

lsidhjkjh Tjej, 32 år

2 983 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:13
lsidhjkjh Tjej, 32 år

Jag äter Västan nu, och den smakar absolut ingenting. Jag har inte hittat någon stark ost utan löpe, än.

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:13
Kidcrash Kille, 35 år

ICA's egna innehåller inget löpe nei.


Förklara det där med löpe barb, att löpe är någon nymodehet och old school-ostar egentligen inte innehöll något löpe?

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:15
theblackicicle Tjej, 36 år

Funkar de bra på varma mackor och pizza och sådär? För det är det enda jag saknar...

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:19
Kidcrash Kille, 35 år

Citat från theblackicicle


Funkar de bra på varma mackor och pizza och sådär? För det är det enda jag saknar...

Absolut, klassiker:


Baguette
Vitlökssmör
Mozzarella

In i ugnen typ 180grader så brödet får en gyllenbrun färg och att osten har smält någorlunda.


protip: visst kan nygräddat bröd vara mums, men köp ICA's egna två-pack för 14.90:-, mer valuta för pengarna och brödet är godare(!)

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:21
theblackicicle Tjej, 36 år

@ Kidcrash

Åååh *drool*... Fast det är såna saker man måste göra när man har några timmar för sig själv, för annars går man runt och stinker vitlök! Haha (:

Kidcrash Kille, 35 år

7 080 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:23
Kidcrash Kille, 35 år

Äsch! Vitlök är nyttigt, hellre det än att man går runt och luktar kött :>


för stekt kött som legat i kylen luktar fan inte krokus, fy fan alltså, och fettet som stelnar, jag får kväljningar.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:24
sten Tjej, 32 år

Fyfan vad hungrig jag blir nu :c

theblackicicle Tjej, 36 år

1 386 forumsinlägg

Skrivet:
3 februari 2010 kl. 23:24
theblackicicle Tjej, 36 år

Usch ja!
Men vitlök är sjukt gott! :D


Jag känner mig dålig, har en kycklingfilé liggande i frysen sen en kompis var o hälsade på... Tror jag ska ge bort den, känns dumt att slänga..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet